ارسال پاسخ

۹ آبان ۱۴۰۱
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n5532

pvc-asso.ir

استفاده از اتیلن تجدیدپذیر در تولید pvc توسط Westlake Vinnolit

خط تولید پی وی سی GreenVin با کربن کمتر از شرکت Westlake Vinnolit همچنان در حال توسعه است، علاوه بر تولید GreenVin® PVC، با تقریباً 25٪ کاهش ردپای CO2 از طریق استفاده از برق تجدیدپذیر در زنجیره تولید این شرکت، پی وی سی زیستی GreenVin® نیز در دسترس است.

 پی وی سی زیستی GreenVin® با  استفاده از برق تجدیدپذیر و اتیلن تجدیدپذیر بدست آمده از زیست توده دارای گواهینامه ISCC PLUS است. کاهش ردپای کربن PVC زیستی GreenVin® در مقایسه با Vinnolit® PVC که به طور معمول تولید می شود، حدود 90٪  است.

دکتر کارل مارتین شلر، مدیر عامل Westlake Vinnolit گفت: حفاظت از محیط زیست برای ما مهم است و ما دائماً به دنبال راه‌های جدیدی برای پایدارتر کردن سبد محصولات و فرآیندهای تولید خود هستیم و برق تجدید پذیر و مواد خام تجدیدپذیر مانند زیست توده نقش اساسی در این امر ایفا می کنند.در این راستا،  برای تولید پی وی سی زیستی GreenVin®  به زیست توده غیرغذایی (نسل دوم)، مانند بقایای گیاهی متکی هستیم، که با زنجیره غذایی رقابت نمی کند." Westlake Vinnolit اتیلن تجدیدپذیر را جایگزین اتیلن فسیلی در تولید PVC کرده است. همچنین تولید کلر برای PVC بسیار انرژی بر است بنابراین از خرید تضمینی برق می توان برای ادعای ردپای کربن کمتر استفاده کرد. پی وی سی زیستی GreenVin® دارای گواهینامه ISCC PLUS و REDcert2 با استفاده از رویکرد تعادل جرم است.

دکتر توماس براک، مدیر واحد تجاری وینیل، تاکید می کند که مشتریان ما اکنون کل سبد محصولات Westlake Vinnolit PVC را با عنوان GreenVin® و GreenVin® با ویژگی های زیستی  بدون تغییر در کیفیت و پردازش محصول در دسترس دارند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد