ارسال پاسخ

۱ آبان ۱۴۰۱
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n5512

pvc-asso.ir

شرکت مولکور لوله پی وی سی آرایش یافته با بالاترین قطر را در نمایشگاه K2022 به نمایش گذاشت

شرکت مولکور بزرگترین لوله های آرایش یافته پی وی سی را در نمایشگاه K2022 به نمایش گذاشت. به دنبال تولید لوله های OPVC با سایز 630 و 800 و 1000 میلیمتر، این شرکت لوله های 1200 میلیمتری تولید کرد که برای تامین آب مراکز پر جمعیت و کاربردهای پمپاژ مخازن مناسب است.

مانند سایر لوله‌های تولیدی در مجموعه Molecor مستقر در اسپانیا، لوله 1200 میلی‌متری مطابق با نسخه اسپانیایی 17176 EN برای سامانه های لوله‌کشی پلاستیکی تولید می‌شود.

در غرفه B17 در سالن 16، Molecor ابزار جدید geoTom خود را نیز ارائه می دهد که امکان موقعیت یابی جغرافیایی تمام  بخش های شبکه لوله کشی آبرسانی را فراهم می کند. Molecor گفت: geoTOM® به شما این امکان را می دهد که هم محصولات تولید شده توسط Molecor و هم محصولات تولید شده توسط سایر تولیدکنندگان را بدون توجه به مواد یا شرکتی که آنها را توسعه داده است با اسکن بارکد محصول، مکان یابی کنید، بنابراین قابلیت ردیابی کامل تری را به دست آورید، که در مورد TOM ® لوله ها و اتصالات ecoFITTOM® ساخته شده توسط Molecor، از زمان تولید محصول تا نصب آن کامل خواهد بود. به این ترتیب همه طرف های درگیر در یک پروژه خاص می توانند اطلاعات فنی کامل و لحظه ای در مورد تمام محصولات تشکیل دهنده شبکه داشته باشند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد