ارسال پاسخ

۲۰ مهر ۱۴۰۱
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n5488

pvc-asso.ir

عبور مذاب pvc با جریان ثابت و یکنواخت درون قالب

در نمایشگاه K امسال در دوسلدورف، battenfeld-cincinnati اطلاعاتی در مورد جریان ثابت مواد در قالب ارائه خواهد کرد، یک ماژول اضافی برای به حداقل رساندن جهش مواد در اکستروژن PVC در نتیجه عملکرد مداوم استفاده می شود که درنهایت کیفیت بالای قابل اعتماد در محصولات نیمه تمام و خروجی یکنواخت را تضمین می کند.

این واحد نرم افزاری جدید در انتظار ثبت اختراع در حال حاضر توسط چندین مشتری در حال استفاده است و به نتایج عالی رسیده است. جریان ثابت یکی از ماژول‌های battenfeld-cincinnati است که تجهیزات تولید را در عصر Industry 4.0 بهینه می‌کند و عملکرد و مدیریت آن را تسهیل می‌کند.

در پردازش PVC با اکسترودرهای دو مارپیچ ناهمسوگرد، جهندگی جریان مواد اجتناب ناپذیر است. به خصوص در هنگام تولید با خروجی پایین، به عنوان مثال در تولید مقاطع مهندسی کوچک، نوسانات بیشتر است.

به همین دلیل است که متخصصین اکستروژن Batenfeld-cincinnati اکنون ماژول جریان ثابت را توسعه داده اند که این نوسانات را یکنواخت کرده و بنابراین تخلیه ثابت مواد را تضمین کند. برای این منظور فشار مذاب در جلوی قالب اکستروژن به طور مداوم اندازه گیری می شود و سرعت مارپیچ در طول هر چرخش پیچ به طور مداوم بر اساس نوسانات فشار اندازه گیری شده، مجدداً تنظیم می شود.

این نرم افزار شامل یک تابع یادگیری است که به طور خودکار پارامترهای بهینه را برای جبران جهندگی مواد در اولین راه اندازی تولید با هر محصول جدید یا مواد جدید را محاسبه می کند. پارامترهای اصلاح سرعت مارپیچ شناسایی شده، در دستور العمل محصول ذخیره می شوند و بنابراین برای هر راه اندازی تولید جدید در دسترس باقی می مانند.

نوسانات فشار در نتیجه عبور جریان مذاب با جهش کم به داخل قالب شکل دهی به طور قابل ملاحظه ای کاهش می یابد. نتایج نهایی کیفیت محصول نیمه تمام بهتر با نوسانات ابعادی کمتر و در نتیجه استفاده بهینه از مواد است.

جریان ثابت می تواند به صورت اختیاری در سیستم کنترل BCtouch UX هر خط اکستروژن PVC جدید ادغام شود. سیستم های کنترل Battenfeld-Cincinnati Bctouch به طور قابل توجهی باعث افزایش کارآیی تجهیزات اکستروژن می شوند. این سیستم ها شامل منطق توالی کامل، از جمله کنترل دما و رابط های استاندارد شده برای ادغام فناوری حسگر هوشمند و تجهیزات پایین دستی هستند. چندین ماژول برای کنترل فرآیند و مستندسازی، فرآیند تولید بهینه را تضمین می کند. اما همچنین می توان جریان ثابت را بدون هیچ مشکلی در خطوط موجود با سیستم کنترل مدرن از سری UX بازسازی کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد