ارسال پاسخ

۳۰ شهریور ۱۴۰۱
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n5443

pvc-asso.ir

راه اندازی بزرگترین مرکز بازیافت ضایعات پلاستیک اروپا را در آلمان

شرکت Dow، پیشرو در علم مواد در جهان و Mura Technology، پیشگام جهانی در بازیافت پیشرفته پلاستیک، همکاری خود را برای کمک به حل مسئله جهانی ضایعات پلاستیکی و پیشبرد بازگشت به چرخه تولید اعلام می‌کنند.

Mura قصد دارد تاسیسات جدیدی را در سایت Dow's Bohlen در آلمان بسازد.  تصمیم گیری نهایی برای سرمایه گذاری در این پروژه تا پایان سال 2023 هدف گذاری شده است. تاسیسات جدید مورا بولن در آلمان، که انتظار می رود تا سال 2025 به بهره برداری برسد، تقریبا 120 کیلوتن در سال (KTA) ظرفیت بازیافت پیشرفته را با سرعت بالا تحویل خواهد داد. این  واحد و سایر واحدهای برنامه ریزی شده که انتظار می رود در سراسر اروپا و ایالات متحده ساخته شوند، مجموعاً تا سال 2030، 600 کیلوتن به ظرفیت بازیافت پیشرفته، در سال اضافه خواهند کرد  و داو را به بزرگترین مصرف کننده مواد اولیه چرخشی برای تولید پلی اتیلن در سطح جهان تبدیل خواهند کرد.

فرآیند بازیافت پیشرفته HydroPRS™ (بازیافت پلاستیک هیدروترمال) منحصربه‌فرد است، زیرا از بخار فوق بحرانی برای تبدیل بیشتر انواع پلاستیک‌ها - از جمله پلاستیک‌های انعطاف‌پذیر و چند لایه، که قبلا «غیرقابل بازیافت» تلقی می‌شدند- به روغن‌های اصلی و مواد شیمیایی که از آنها ساخته شده اند، استفاده می کند. سپس می‌توان از این محصولات برای تولید محصولات پلاستیکی جدید و معادل بکر استفاده کرد که حتی برای بسته‌بندی در تماس با مواد غذایی مناسب هستند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد