ارسال پاسخ

۲۵ مرداد ۱۴۰۱
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n5328

pvc-asso.ir

بازار جهانی پلی وینیل کلراید از سال 2022 تا 2029

اندازه بازار پلی وینیل کلراید در سال 2021 به 63.05 میلیارد دلار آمریکا رسید و انتظار می رود این بازار از سال 2022 تا 2029 با رشد سالانه 3.62% افزایش یابد و به نزدیک 83.80 میلیارد دلار برسد.

بازار پلی وینیل کلراید براساس مصرف کننده نهایی:

انتظار می‌رود بخش صنایع ساختمانی تا سال 2029 بیشترین سهم این بازار را در اختیار داشته باشد. محبوبیت پی وی سی به دلیل تطبیق پذیری و سهولت استفاده، وزن سبک و مقاومت در برابر هوا، پوسیدگی، خوردگی شیمیایی و سایش است. امکان برش، قالب گیری، جوشکاری و اتصال به هر طریقی وجود دارد. این ویژگی ها آن را برای مصارف مختلف از جمله خطوط لوله، پنجره ، کفپوش و سقف مناسب کرده است.

طبق آمار اداره سرشماری ایالات متحده، ارزش کل مسکن در آوریل 2020 تا آوریل 2021 با 21.8 درصد افزایش  از  178  میلیون دلاربه  217 میلیون دلار رسید. پیش بینی می شود این روند همچنان ادامه یابد و بازار PVC را با نرخ قابل توجهی هدایت کند.

بازار پلی وینیل کلراید براساس کاربرد:

انتظار می‌رود بخش لوله‌ها و اتصالات در دوره پیش‌بینی 2022-2029 به سرعت رشد کند. لوله های پی وی سی به دلیل استقامت، دوام و کیفیت رقابتی بالا همچنان در بخش لوله و اتصالات تقاضای زیادی دارند. پلی وینیل کلراید برای انواع کاربردهای لوله کشی در پروژه های زیرساختی مدرن از جمله انتقال آب آشامیدنی، زهکشی و تخلیه آب از پشت بام ها و زمین مورد نیاز است. لوله های پی وی سی به دلیل مقاومت بالا در برابر خوردگی ، برای مدت طولانی برای انتقال مواد شیمیایی خطرناک مورد استفاده قرار گرفته اند.

چشم انداز منطقه ای بازار پلی وینیل کلراید:

انتظار می رود که منطقه آسیا و اقیانوسیه در دوره پیش بینی 2022-2029 بر بازار پلی وینیل کلراید (PVC) تسلط داشته و تا سال 2029 بیشترین سهم بازار را در اختیار داشته باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد