ارسال پاسخ

۱۲ مرداد ۱۴۰۱
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n5299

pvc-asso.ir

چین در صدر صادرات ماشین آلات لاستیک و پلاستیک

بر اساس ارقام اولیه منتشر شده توسط Euromap( انجمن تولیدکنندگان ماشین آلات پلاستیکی اروپا) چین برای اولین بار در سال گذشته بیش از هر کشور دیگری در جهان، ماشین آلات پلاستیک و لاستیک صادر کرده است.

در سال 2021، تولید جهانی ماشین آلات پلاستیک و لاستیک با 13 درصد رشد به رکورد 38.6 میلیارد یورو رسید.. صادرات در مجموع به 23.7 میلیارد یورو رسید که نزدیک به رکورد قبلی صنعت در سال 2017 است. سهم چین از صادرات ماشین‌آلات پلاستیکی با 28.2 درصد افزایش به 5.7 میلیارد یورو رسید و آلمان با 5.2 میلیارد یورو (با افزایش 9.4 درصدی) در جایگاه دوم قرار گرفت.

لوچیانو آنچسکی، رئیس یورومپ گفت: «در میان مدت، شرکت‌ها در اروپا باید خود را برای سطح قیمت‌های بسیار بالاتری آماده کنند، زیرا مواد خام وبه ویژه انرژی بسیار گران‌تر شده‌اند».

انجمن ماشین‌آلات پلاستیکی VDMA آلمان گفت که سقف سفارشات تکمیل شده است ، اما به دلیل مشکلات زنجیره تامین ناشی از قرنطینه‌های کووید و اکنون جنگ در اوکراین، تبدیل سفارش‌ها به گردش مالی به شدت دشوار شده است.

تورستن کوهمان، مدیر عامل این انجمن گفت: «در چهار ماه اول سال جاری، سفارش‌های جدید 17 درصد کمتر از مدت مشابه سال گذشته بود. "دسترس پذیری تامین قطعات، مسئله غالب است."

 

تولید جهانی ماشین آلات پلاستیک و لاستیک ( 2016-2021 ) بر اساس ارزش و سهم کشور

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد