ارسال پاسخ

شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۴
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n52

pvc-asso.ir

تقدیر متوسلیان از شعری مقدم

رئیس هیئت مدیره انجمن ملی و انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی با ارسال نامه ای از تلاش های عباس شعری مقدم برای تغییر تاریخ نمایشگاه ایران پلاست قدردانی کرد.

متن نامه به این شرح است:

 

جناب آقای مهندس عباس شعری مقدم

معاون محترم وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی

با سلام و احترام

بی‌تردید روند توسعه ایران ما مرهون همت مدیرانی است که نه صرفا از سر مسئولیت، بلکه مضاف بر آن با خرد و تعهد خویش گام‌هایی استوار برای سرافرازی ایران ما بر می‌دارند و هر روز با طرحی نیک و نو، رنگین کمان صنعت ایران را جلوه‌ای دیگر می‌بخشند.

آقای شعری مقدم! این که شما به نیکی همدل و همفکر اهالی صنعت و تلاشگران این حوزه هستید، نشان از نشستن بر حق شما بر این کرسی است، چه این که شما نیز از جنس اهالی صنعت هستید. بی‌دلیل نیست که تدبیر شما همواره گره‌گشای مشکلات صنایع چه در حوزه بالادستی و چه در حوزه صنایع تکمیلی است. شما بی‌تکلف و با مهری بی‌پایان، سنگ صبور تلاشگران عرصه تولید و صنعت هستید.

یاور همیشگی جناب آقای شعری مقدم؛ موضوع تغییر تاریخ نمایشگاه ایران پلاست؛ دلیلی برای نوشتن این نامه و قدردانی ما از شما است. مسئله‌ای چنین ساده که می‌رفت تا به دردی عمیق در نهاد این بخش از صنعت تبدیل شود.

پذیرفتن نمایندگان تشکل‌ها و مشورت با آنها برای حل مشکل، پیشنهاد برگزاری نمایشگاه ایران پلاست توسط تشکل‌ها، موافقت با تصویب نظامنامه ایران پلاست در هیئت مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی، درخواست کتبی از مدير عامل شركت سهامى نمايشگاه‌هاي بين المللي برای تغییر زمان نمایشگاه، آغاز به کار شورای سیاست‌گذاری ایران پلاست و ... مرهون سعه صدری بود که در جلسه مشترک شما با نمایندگان تشکل‌ها حاصل شد.

مدیرعامل محترم شرکت ملی صنایع پتروشیمی! در این راه شما مدبرانه امور را در مسیر واقعی پیش بردید و با نامه خود خطاب به معاون وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی ایران در خصوص تغییر تاریخ ایران پلاست (نامه مورخه 94/6/8 به شماره 34503)، فضای اطمینان و اعتماد را بار دیگر بر این بخش از صنعت حاکم کردید.

امیدواریم با پیگیری‌های جاری خواسته‌ها و مطالبات این بخش از صنعت محقق شود و ما نیز تا آن هنگام با همکاری شما پیگیر موضوع خواهیم بود.

آقای شعری مقدم! بی‌تردید همکاران نیک اندیش شما در این راه همدلانه و پیوسته یاور بی‌ریای ما در بخش صنایع تکمیلی بوده و هستند؛ به ویژه حضرات گرانقدر آقایان مهندس رضا محتشمی‌پور، مهندس روح‌الله کیانی و همچنین مهندس محمد مقاره مدیر نمایشگاه، از هیچ کاری فرو نکاستند و سنگ زیرین آسیاب را استوار بنیان گذاشتند.

نمونه‌ها بسیار است؛ می‌دانیم و همگان می‌دانند که شما هیچ برای سپاس شنیدن کاری انجام نداده‌اید؛ بلکه قلب شما برای ایران زمین می‌تپد. بدانید اما جوانان فردا روز این مرز و بوم، با ورق زدن تاریخ، تبسمی از سر شکر و رضا بر لبانشان خواهد نشست؛ ما نیز تنها می‌توانیم بگوییم آقای مهندس شعری مقدم! سپاسگذاریم.

 

 

                                                                                                                     با احترام

                                                                                                                                 رئیس هیئت مدیره

                                                                                                                                 عباسعلی متوسلیان

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد