ارسال پاسخ

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n4998

pvc-asso.ir

شرکت AGC حدود 770 میلیون دلار برای توسعه تولیدات شیمیایی در تایلند سرمایه گذاری می کند

AGC شرکت تولیدکننده مواد در ژاپن بیش از 100 میلیارد ین (770 میلیون دلار) برای تقویت تولید پلی وینیل کلراید، سودسوزآور و سایر مواد شیمیایی در تایلند سرمایه گذاری خواهد کرد.

این تولیدکننده به دنبال توسعه ظرفیت دو کارخانه خود در تایلند تا اوایل سال 2025 است و برنامه هایی برای تولید سالانه 1.64 میلیون تن سود سوزآور دارد که 20% بیشتر از تولید فعلی است. با رشد اقتصادی در آسیای جنوب شرقی که تقاضا برای مواد شیمیایی مورد استفاده در کاربردهای صنعتی و خودروهای الکتریکی روبه افزایش است، AGCبزرگترین سرمایه گذاری خود را انجام خواهد داد

AGC ظرفیت تولید مواد شیمیایی که در تولید آنها از کلر استفاده می شود را افزایش می دهد. ظرفیت تولید سالانه پلی وینیل کلراید مورد استفاده برای لوله های فاضلاب با 30 درصد افزایش به 1.6 میلیون تن خواهد رسید. ظرفیت مواد اولیه PVC - مونومر وینیل کلراید - نیز با 30 درصد افزایش به 1.7 میلیون تن خواهد رسید. انتظار می رود بازار آسیای جنوب شرقی برای سود سوزآور و پی وی سی باهم حدود 4 درصد رشد کند.

سهم بازار AGC برای سود سوزآور و پی وی سی در آسیای جنوب شرقی به 40 درصد می رسد و این شرکت پیش بینی می کند پس از این سرمایه گذاری به 50 درصد برسد. فناوری منحصربه‌فرد این شرکت ژاپنی در فرآیند الکترولیز کلر به کاهش هزینه‌ها مانند برق کمک می‌کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد