ارسال پاسخ

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n4971

pvc-asso.ir

اندازه بازار لوله های پی وی سی تا سال 2030 از حدود 9.6 میلیارد دلار فراتر خواهد رفت

پیش بینی می شود که اندازه بازار جهانی لوله های پلی وینیل کلراید (PVC) تا سال 2030 از حدود 9.95 میلیارد دلار فراتر رود و از سال 2022 تا 2030 با نرخ رشد سالانه 4.4 درصد افزایش یابد.

بازار جهانی لوله های PVC در سال 2021 حدود 6.77 میلیارد دلار برآورد شد. سرمایه گذاری های رو به رشد در R&D یکی از عوامل اصلی هدایت کننده بازار جهانی لوله های پی وی سی است. سازمان های دولتی یا بازیگران بازار این سرمایه گذاری ها را انجام می دهند. علاوه بر این، افزایش تقاضا برای این لوله ها در صنایع و بخش های مختلف باعث رشد جهانی این بازار می شود. لوله های PVC مزایای زیادی دارند، به همین دلیل تقاضا برای آنها در حال افزایش است. پیشرفت های تکنولوژیکی و اجرای فناوری های جدید عامل دیگری است که باعث رشد بازار جهانی لوله های PVC  می شود. برای مثال لوله های PVC با استفاده از فناوری آرایش یابی مولکولی نیز تولید می شوند.

آسیا اقیانوسیه بزرگترین منطقه برای رشد بازار لوله های PVC است. چین بر بازار این لوله ها در منطقه آسیا اقیانوسیه غالب است. نوآوری های رو به رشد دولت برای ایجاد زیرساخت ها در بخش کشاورزی و همچنین توسعه صنعتی شدن و شهرنشینی، باعث رشد بازار لوله های PVC در این منطقه در طول این دوره پیش بینی شده است.

منطقه اروپا سریعترین منطقه در حال رشد در بازار لوله های PVC است. بریتانیا بیشترین سهم را در بازار لوله های پی وی سی اروپا دارد.  توسعه کاربرد لوله های پی وی سی در بخش های مختلف، بازار این لوله ها را در اروپا هدایت می کند. علاوه بر این، حضور بازیگران کلیدی صنعت در این منطقه به توسعه این بازار کمک می کند.

بر اساس نوع، پلی وینیل کلراید کلرینه شده بیشترین سهم را در بازار جهانی لوله های PVC دارد. در مقایسه با انواع دیگر لوله های PVC ، لوله های پی وی سی کلرینه انعطاف پذیرتر هستند.

بر اساس کاربرد، بخش تامین آب بیشترین سهم را در بازار جهانی لوله های PVC  دارد. در اصل، لوله های PVC  برای انتقال آب از یک مکان به مکان دیگر استفاده می شود و در مقایسه با انواع دیگر لوله ها، آب را با سرعت بیشتری عرضه می کنند. افزایش تقاضا برای آب ناشی از افزایش جمعیت است.

بر اساس کاربرد نهایی، بخش کشاورزی بیشترین سهم را در بازار جهانی لوله های PVC دارد. لوله های پی وی سی مورد استفاده در کشاورزی برای تامین آب مزارع و بیشتر برای آبیاری استفاده می شوند.

دولت در مناطق در حال توسعه و توسعه نیافته اقداماتی را برای رشد بازار لوله های پلی وینیل کلراید (PVC) آغاز کرده است. همچنین تلاش های مستمری انجام می دهد و در پروژه های توسعه زیربنایی سرمایه گذاری می کند. توسعه بخش های کشاورزی، ساختمان سازی و بخش های نفت و گاز، راه جدیدی را برای رشد بازار جهانی لوله های PVC هموار می کند. بنابراین، ابتکارات رو به رشد دولت ها، فرصت‌های سودآوری را برای رشد بازار جهانی لوله‌های PVCدر طول این دوره پیش‌بینی ایجاد می‌کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد