ارسال پاسخ

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n4965

pvc-asso.ir

فروش و سود Westlake در سه ماهه اول سال به طور قابل توجهی افزایش یافت

به گفته این شرکت، فروش سه ماهه اول Westlake، 72.1% نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافت و درآمد خالص به علت تقاضای قوی و قیمت های بالاتر بیش از سه برابر شد.

طبق این گزارش، قیمت‌ها و حاشیه‌های فروش بالاتر به‌طور قابل‌توجهی در اکثر کسب وکارهای Westlake و همچنین اشتراک های تجاری که اخیراً خریداری شده‌اند، باعث نتایج به دست آمده در سه ماهه اول شده است. درآمد قبل از بهره، مالیات و استهلاک  (EBITDA) با 135 درصد افزایش به 1.3 میلیارد دلار رسید و حاشیه EBITDA از 23 درصد در سه ماهه اول 2021 به 32 درصد  در سه ماهه اول سال 2022افزایش یافت.

آلبرت چائو، مدیرعامل این شرکت گفت: ما همچنان شاهد فعالیت‌های شدید ساخت و ساز و بازسازی بخش مسکونی هستیم که تقاضا برای رزین PVC [پلی وینیل کلراید] و همچنین برای محصولات بخش مسکن و زیرساخت ما را افزایش میدهد.

شرکت Westlake Chemical، بزرگترین شرکت پتروشیمی جهان، نام خود را رسما به Westlake Corporation تغییر داد. Westlake Corporation تولید کننده و تامین کننده جهانی مواد و محصولات نوآورانه است که دفتر مرکزی آن در هوستون است، همچنین در آسیا، اروپا و آمریکای شمالی فعالیت می کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد