ارسال پاسخ

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n4944

pvc-asso.ir

بازار لوله های مجرای الکتریکی از سال 2021 تا 2031

نیاز روز افزون به اقدامات ایمنی در ساختمان های مسکونی، تجاری و صنعتی، عاملی محرک برای افزایش تقاضا در استفاده از لوله های مجرای الکتریکی است.

ساختمان سازی به ویژه در بخش های مسکونی و تجاری در سال های اخیر با شهر نشینی سریع در سراسر جهان به طور قابل توجهی رشد خواهد کرد که برآورد می شود در سال های آتی نیز تداوم داشته باشد. تقاضا برای انواع پلاستیکی لوله های مجرای الکتریکی، بیشتر در سراسر مناطق آسیا و آمریکای شمالی در حال افزایش است.

بر اساس تجزیه و تحلیل تحقیقات بازار Persistence، تخمین زده می شود که بازار جهانی لوله های مجرای الکتریکی با مقدار CAGR حدود 5٪ در دوره پیش بینی 2021-2031 توسعه یابد.

تقاضا برای لوله های مجرای الکتریکی PVC در سال های اخیر رشد چشمگیری داشته است و انتظار می رود در این دوره پیش بینی نیز مشاهده شود. این لوله های بادوام، دارای خصوصیاتی مانند وزن سبک، انعطاف پذیری و مقاومت در برابر شعله هستند.

انتظار می‌رود تقاضا برای لوله‌های مجرای الکتریکی در بخش‌های مسکونی و تجاری در سال‌های آینده افزایش یابد. لوله های مجرای الکتریکی به طور گسترده ای برای محافظت و هدایت سیم کشی برق استفاده می شود.

کشورهای شرق آسیا و جنوب آسیا اقیانوسیه به دلیل صنعتی شدن و شهرنشینی سریع فرصت های رشد قابل توجهی در این دوره پیش بینی دارند.

انتظار می‌رود افزایش تقاضا برای لوله‌های مجرای الکتریکی با میزان عایق بالا و بدون خوردگی، فروش جهانی را افزایش دهد. تقاضا برای مواد لوله استاندارد رشد فوق العاده ای داشته است. پیش‌بینی می‌شود که بازار چین و هند تا سال 2031 با CAGR حدود 5 درصد افزایش یابد. همچنین انتظار می‌رود که بازار لوله‌های مجرای الکتریکی در ایالات متحده در ده سال آینده با CAGR بیش از 5 درصد افزایش یابد.

به دلیل پاندمی کووید-19، بازار شاهد سقوط شدیدی بود و رشد مرکب سالانه % 6.1- در سال 2020 مشاهده شد. بهبود این بازار  تدریجی خواهد بود، چرا که رشد این بازار در سال 2021  برابر با 2.2- %   بوده و در سال 2022، 4.3 درصد خواهد بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد