ارسال پاسخ

۴ اردیبهشت ۱۴۰۱
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n4924

pvc-asso.ir

انجام تست برست در فشارهای بالاتر برای لوله و اتصالات

شرکت Sciteq دانمارک در حال توسعه دامنه سامانه تست فشار بالا برای لوله ها و اتصالات با مدل جدیدی است که تا 1500 بار کار می کند. این سیستم برای تعیین مقاومت در برابر فشارهای داخلی بالا در لوله ها، اتصالات و سایر کاربردهایی که نیاز به تست فشار بالا دارند، با دقت 0.5٪ استفاده می شود.

در این سیستم تست های استاتیک، برست و چرخه ای همگی قابل اجرا هستند. همچنین این سیستم کنترل دقیق فشار را از طریق نرم افزار کاربر پسند مبتنی بر مرورگر ارائه می دهد.

 هدف این شرکت  برای توسعه چنین سیستمی، تقاضا برای آزمون لوله ها و اتصالات در فشارهای بالاتر بود. روش آزمون با آببندی یک نمونه و قرار دادن آن در معرض فشارهای بالا برای یک دوره زمانی خاص، طبق استاندارد آزمون انجام می شود. این آزمون برای صنعت لوله و برای انواع لوله ها مورد نیاز است.

دنیس دامبورگ، مدیر عامل Sciteq گفت: طراحی راه حلی که بتواند تست های ایمن و دقیق را در چنین سطحی از فشار انجام دهد، یک چالش پیچیده بود.

یک موسسه آزمون لوله و اتصالات در کره جنوبی قبلاً یک سیستم فشار بالا نصب کرده است و می تواند در صورت درخواست، آزمون فشار را برای تولید کنندگان لوله و اتصالات انجام دهد.

تست های فشار بالا بر اساس ISO1167  بر روی محصولاتی مانند لوله های تقویت شده با الیاف شیشه انجام می شود.

یکی دیگر از ویژگی های مفید، نظارت بر عملکرد است که یک دوربین به سیستم اضافه شده و امکان ضبط ویدیویی از آزمایش های در حال انجام را فراهم می کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد