ارسال پاسخ

۲۹ فروردین ۱۴۰۱
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n4912

pvc-asso.ir

ارزیابی مقاومت شیمیایی لوله و اتصالات با استفاده از یک نرم افزار

تولیدکننده لوله Aliaxis یک ابزار مبتنی بر وب به نام راهنمای مقاومت شیمیایی ایجاد کرده است که به کاربران کمک می کند که انواع مختلف لوله را برای کاربردهای شیمیایی انتخاب کنند.

هنگام انتخاب لوله برای انتقال مواد شیمیایی، انتخاب جنس مناسب لوله - که با ماده شیمیایی مورد نظر سازگار باشد و ایمنی افراد و اموال را تضمین کند، بسیار مهم است. با وجود سامانه های لوله کشی از مواد متنوع در بازار، انتخاب صحیح می تواند چالش برانگیز باشد. این راهنما ابزاری بصری است که علاوه بر صرفه جویی در زمان،  به مشتریان امکان می دهد سازگاری مواد سامانه لوله کشی خود را با انواع مواد شیمیایی تعیین کنند.

مقاومت شیمیایی بیش از 20 نوع لوله و اتصالات را می توان با تقریبا 500 ماده شیمیایی مقایسه کرد. آنیل کومار، شیمیدان شرکت Aliaxis، گفت: دستیابی به راه حل های مدیریت سیال به خصوص با توجه به ویژگی ها و شرایط منحصر به فرد هر پروژه می تواند پیچیده باشد. برای کاربردهای چالش برانگیزتر ، شیمیدان داخلی شرکت Aliaxis نیز آماده ارائه توصیه های خاص برای هر پروژه است.

مشتریان همچنین می توانند این راهنما را براساس نتایج جستجوی مقاومت شیمیایی مد نظر خود با ایجاد سندی مناسب جهت استفاده در پروژه های ساخت و ساز به کار گیرند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد