ارسال پاسخ

۲۲ فروردین ۱۴۰۱
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n4890

pvc-asso.ir

بازار جهانی افزودنی های پلاستیک تا سال 2027

بر اساس گزارش SpecialChem، بازار جهانی مواد افزودنی پلاستیک از 45600 میلیون دلار در سال 2020 به 59900 میلیون دلار تا سال 2027 با نرخ رشد مرکب سالانه 5.6% افزایش خواهد یافت.

افزایش تقاضا از طرف بخش بسته بندی باعث رشد بازار افزودنی های پلاستیک می شود.

بر اساس کاربرد، این بازار به بخش های بسته بندی، کالاهای مصرفی، ساخت و ساز، خودرو، بازدارنده های شعله و غیره تقسیم می شود. بخش بسته بندی بیشترین سهم بازار را در طول این دوره پیش بینی دارد.

برخی ویژگی‌های پلیمر مانند وزن سبک، دسترس پذیری در رنگ‌های مختلف، واکنش‌پذیری پایین، مقاومت شیمیایی،  مقاومت در برابر رطوبت و شعله و غیره، باعث افزایش استفاده از پلیمرها در صنعت بسته‌بندی می‌شوند.

استفاده از افزودنی های پلاستیک مناسب، به افزایش طول عمر، ظاهر استاندارد، حفاظت حرارتی، شفافیت، کاهش تیرگی و کیفیت مکانیکی بهتر کمک می کند که همگی از ویژگی های مهم در بسته بندی هستند.

بسته بندی به طور گسترده ای برای مصارف صنعتی و مسکونی استفاده می شود. تغییرات سبک زندگی و جهانی شدن، رشد صنعت بسته بندی را تسریع کرده است  و این امر منجر به تقویت بازار افزودنی های پلاستیک شده است. افزایش استفاده از پلاستیک در کاربردهای روزمره نیز بازار افزودنی های پلاستیک را هدایت می کند.

اپیدمی کووید 19 در سال 2020 تأثیر مخربی بر این بازار داشت و اکثر بازارها به دلیل عدم اطمینان و محدودیت ها با مشکل مواجه شدند.

بازار افزودنی های پلاستیک همچنین در سراسر آمریکا، آسیا اقیانوسیه و اروپا، خاورمیانه و آفریقا مورد مطالعه قرار گرفت. منطقه آسیا اقیانوسیه کنترل بیشتری بر این بازار جهانی دارد. به دلیل مواد اولیه ارزان و در دسترس بودن نیروی کار، چین یکی از سودآورترین بازارها برای افزودنی های پلاستیک است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد