ارسال پاسخ

۱۵ فروردین ۱۴۰۱
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n4865

pvc-asso.ir

اعمال محدودیت ارائه خدمات در روسیه توسط شرکت های بزرگ تولیدکننده ی افزودنی های پلیمری

با توجه به درگیری های ناشی از تهاجم روسیه به اوکراین در شرق اروپا، بازیگران کلیدی صنعت پلاستیک می خواهند اطلاعیه هایی در مورد موضع خود در قبال این جنگ را منتشر کنند و برخی اقدامات خود مانند جلوگیری از ارائه خدمات به روسیه با اهداف بشردوستانه را اطلاع رسانی کنند که می تواند روند بازار و آینده آن را در بازار افزودنی های پلاستیک تغییر دهد.

بر اساس گزارش سرویس کارشناسی فنی انجمن ، کلاریانت اعلام کرد که تجارت با روسیه را در واکنش به اقدامات خشونت‌آمیز وغیرقابل تحمل دولت روسیه در اوکراین با قید فوریت، متوقف می‌کند. خدمات Clariant در روسیه شامل یک دفتر فروش و یک آزمایشگاه در مسکو است و تقریباً 2٪ از فروش سالانه این شرکت را تشکیل می دهد.

 

Honeywell به طور قابل ملاحظه ای فعالیت های فروش، توزیع و خدمات را در روسیه و بلاروس به حالت تعلیق درآورده است. این شرکت ایمنی و امنیت کارکنان و شرکا در منطقه و پاسخگویی به نیازهای فوری آنها را در اولویت قرار داده است.

 

Solvay تصمیم گرفته است که فعالیت ها و سرمایه گذاری های جدید خود در روسیه را متوقف کند. علاوه بر این،   Solvay پرداخت سود سهام از Rusvinyl، یک سرمایه گذاری مشترک مستقل 50:50 در روسیه را متوقف خواهد کرد.

 

لیوندل بازل ، وارد هیچ معامله تجاری یا روابط جدیدی با نهادهای دولتی روسیه نخواهد شد. LyondellBasell همچنین قصد دارد روابط تجاری خود را با نهادهای دولتی روسیه تا حد امکان بصورت قانونی متوقف کند. این شرکت در حال ارزیابی چگونگی تأثیر این امر بر زنجیره ، از جمله مواد اولیه، تاسیسات، تامین کنندگان و مشتریان است. علاوه بر این، آنها از تمام تحریم های بین المللی و تحریم های ایالات متحده که به دلیل این بحران اعمال شده اند، تبعیت می کنند.

 

ExxonMobil فعالیت ها  و مراحل توسعه خود را با هدف خروج از Sakhalin-1 متوقف می کند. عملیات این شرکت در پروژه ساخالین-1 به نمایندگی از کنسرسیوم بین المللی از شرکت های ژاپنی، هندی و روسی بود. فرآیند توقف این پروژه  به دقت مدیریت و با شرکای سرمایه گذاری هماهنگ خواهد شد تا اطمینان حاصل شود که به طور ایمن اجرا می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد