ارسال پاسخ

۲۱ اسفند ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n4844

pvc-asso.ir

پتروشیمی آبادان تمام محصولات خود را به فروش رساند

مقدار عرضه «پلی وینیل کلراید ۵۷ S» همچون هفته گذشته بود و تغییری را به همراه نداشت و مقدار عرضه محصول «پلی وینیل کلراید ۶۵ S» نیز عملکرد مشابهی را از خود بر جای گذاشت، مجموع عرضه این ۲ محصول به ۷۰۰ تن رسید که طی این هفته تماماً به فروش رسیدند.

به گزارش روابط عمومی انجمن به نقل از گروه کالایی بورس نیوز شرکت پتروشیمی آبادان در هفته منتهی به ۲۰ اسفندماه سال جاری ۳۰۰ تن از محصول «پلی وینیل کلراید ۷۰ S» را در بورس کالا وارد معاملات کرد که با کاهش ۱۰۰ تنی نسبت به هفته گذشته همراه بود، "شپترو" طی این هفته با تقاضای ۳۶۰ تنی روبه‌رو بود و با توجه به این مقدار تقاضا تمام این محصول به صورت سلف به فروش رسید.

نرخ فروش «پلی وینیل کلراید ۷۰ S» در هفته منتهی به ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۰ برابر با ۳۷۸,۰۹۷ هزار ریال در ازای هر تن بود که نسبت به هفته گذشته نزدیک به ۲ درصد افزایش نرخ را تجربه کرد، همان‌طور که گفته شد مقدار تقاضا برای این محصول ۳۶۰ تن بود که در مقایسه با هفته گذشته ۸۰ تن کاهش پیدا کرد.

درآمدی که پتروشیمی آبادان از فروش این محصول به دست آورد برابر با ۱۱ میلیارد و ۳۴۲ هزارتومان بود که با توجه به کاهش حجم معامله میزان درآمدی که طی این دوره به دست آمد ۲۴ درصد اُفت به همراه داشت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد