ارسال پاسخ

۴ اسفند ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n4808

pvc-asso.ir

بازار پلی وینیل کلراید در آسیا- اقیانوسه نرخ رشد 3.61 درصد را در سال 2022 ثبت خواهد کرد

بر اساس مطالعه اخیر بازار توسط Technavio، انتظار می رود بازار پلی وینیل کلراید در APAC (آسیا- اقیانوسیه) از سال 2021 تا 2026 به میزان 11.62 میلیارد دلار افزایش یابد و میزان حرکت این بازار با نرخ رشد مرکب سالانه (CAGR)، 5.46 % خواهد بود.

37 % رشد بازار در این دوره پیش بینی از چین نشات می گیرد. رشد بازار در این منطقه سریعتر از رشد بازار در سایر مناطق خواهد بود. افزایش قابل توجه درآمد سرانه جمعیت طبقه متوسط، رشد بازار پلی وینیل کلراید در چین را در این دوره پیش بینی تسهیل می کند.

افزایش تقاضا از سوی صنعت ساختمان:

عامل کلیدی رشد در بازار پلی وینیل کلراید در APAC ( آسیا- اقیانوسیه) افزایش تقاضا از سوی صنعت ساخت و ساز است. بخش ساخت و ساز APAC به دلیل افزایش جمعیت، افزایش درآمد طبقه متوسط و شهرنشینی، با سرعتی مناسب در حال رشد است. افزایش فعالیت‌های توسعه زیرساخت‌ها، بخش ساخت‌وساز در این منطقه را به حرکت در می‌آورد. علاوه بر این، ورود بازیگران اصلی اتحادیه اروپا به بازار پردرآمد چین به گسترش این صنعت دامن زده است. کشورهایی مانند اندونزی، چین، مالزی، سنگاپور و کره جنوبی به دلیل پتانسیل تجاری خود میزبان چندین رویداد ملی و بین المللی بوده اند که منجر به افزایش تقاضا برای PVC شده است. مصرف کنندگان بزرگ و هزینه های تولید ارزانتر در منطقه آسیا- اقیانوسیه با سرمایه گذاری های مستقیم خارجی دراین منطقه حال افزایش است که در چنین شرایطی هند و چین بیشترین سود را از آن خود کرده اند. چنین محیط تجاری مطلوبی در منطقه، تقاضا را برای هتل ها، مراکز خرید، ساختمان های بلندمرتبه و استادیوم ها ( در فضای باز و سرپوشیده) را بیشتر تسریع کرده و در نتیجه صنعت ساختمان سازی را در این منطقه تقویت کرد.

مقاومت بالا در برابر خوردگی:

مقاومت بالا در برابر خوردگی عامل دیگری است که از رشد سهم بازار پلی وینیل کلراید PVC) )در APAC حمایت می کند. پی وی سی مقاوم، سبک وزن، مقاوم در برابر پوسیدگی و هوازدگی، مقاوم در برابر خوردگی شیمیایی و سایش است. همچنین در استفاده آسان است. ویژگی های پی وی سی آن را به انتخابی عالی برای کاربردهای مختلف از جمله خطوط لوله، پنجره، کفپوش و سقف تبدیل می کند. این محصولات انرژی کمتری را در حین تولید مصرف می کنند و توزیع با هزینه پایین و عمر طولانی دارند. لوله ها معمولا در سیستم های لوله کشی آب، فاضلاب و زهکشی استفاده می شوند. گرفتگی، خوردگی یا سوراخ شدن در لوله های پی وی سی به ندرت رخ می دهد و سطوح صافی دارند که نیاز به انرژی پمپاژ را کاهش می دهد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد