ارسال پاسخ

۲ اسفند ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n4800

pvc-asso.ir

Shin-Etsu به دنبال پرکردن شکاف عرضه و تقاضای پی وی سی در ایالات متحده در میان تقاضای قوی مورد انتظار در سال 2022 است

Shin-Etsu Chemical Co. Ltd فعالیت های کارخانه خود را در ایالات متحده از طریق Shintech Inc، یک شرکت تابعه PVC توسعه داده است.

به گفته رئیس شرکت شیمیایی Shin-Etsu علی رغم فراهم آمدن تجهیزات جدید برای افزایش ظرفیت عرضه تا 400 هزار تن، تمام محصولات پس از عرضه اخیر به فروش خواهد رفت.

تقاضا برای PVC در ایالات متحده بین 5 تا 6 میلیون تن در سال تخمین زده می شود و تا سال 2023، انتظار می‌رود که تقاضا نسبت به سال گذشته 10 درصد افزایش یابد و از مرز 6 میلیون تن فراتر رود. متوسط حجم صادرات سالانه این کشور 2 میلیون تا 2.5 میلیون تن است که به دلیل اولویت نیاز داخلی به کمتر از 2 میلیون تن کاهش یافت. پاندمی کرونا، که بسیاری از آمریکایی ها را وادار کرده است از مناطق شهری به مکان های حومه شهر نقل مکان کنند، زمینه ساز این افزایش تقاضاست. در نتیجه ی رشد صنعت ساخت و ساز، شرایط بازار PVC نیز افزایش یافته است. پیش بینی می شود مصرف پی وی سی در سال 2022 نسبت به سال قبل 3 تا 4 درصد افزایش یابد.

از سوی دیگر برخی افزایش صادرات پی وی سی را پیش بینی می کنند. در حالی که به دلیل شرایط آب و هوایی در سال گذشته مشکلات زیادی در عرضه ایجاد شد، اما کارخانه ها در سراسر ایالات متحده به طور معمول امسال فعال هستند. انتظار می‌رود که شینتک با تجهیزات جدید گزینه‌های صادراتی بیشتری را باز کند.حجم صادرات پی وی سی این کشور در سال 2022 بین 2.7 تا 3 میلیون تن افزایش می‌یابد و بازگشت جریان محصول به آسیا انتظار می رود.

بازار آسیا برای پی وی سی در حال حاضر بر اساس قیمت گذاری صادراتی محموله های فوریه ، در محدوده 1260 تا 1490 دلار آمریکا در هر تن قرار دارد. از سوی دیگر، قیمت حمل و نقل داخلی در ایالات متحده، در حال حاضر بین 1550 تا 1570 دلار است.

به گفته ChemAnalyst، "کارخانه جدید شیمیایی Shin-Etsu قادر خواهد بود عرضه را حفظ کرده و کمبودها را متعادل کند و امکان افزایش تولید 290000 تنی را فراهم کند. پیش‌بینی می‌شود که تجهیزات جدید به سودآوری کل سال Shin-Etsu Chemical بیفزاید و این کسب وکار را تشویق می‌کند تا از این تقاضای بالای فعلی، کسب درآمد کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد