ارسال پاسخ

۲ اسفند ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n4798

pvc-asso.ir

امتیاز بالای لوله های pvc برای پروژه های زیر ساختی آبرسانی

پیر شدن زیرساخت های لوله های آب در ایالات متحده برای مدت طولانی مشکل ساز بوده است . این لوله های قدیمی و فرسوده مشکلاتی مربوط به سلامتی ایجاد می کنند اما خوشبختانه استفاده از پلاستیک ها این مشکل را حل کرده است.

براساس نظرسنجی اخیر از مهندسین، پیمانکاران و مقامات شهرداری درگیر در پروژه های آبی در سراسر کشور، موسسه وینیل (VI) مستقر در واشنگتن که نماینده تولیدکنندگان وینیل، مونومر وینیل کلراید(VCM)، افزودنی ها و اصلاح کننده هاست گزارش میدهد که لوله های پی وی سی یک ماده ترجیحی برای زیرساخت های آبی است . PVC یک ماده انتخابی در بسیاری از کاربردهای لوله کشی است. لوله پی وی سی قابلیت اطمینان و دوام بی نظیری را ارائه می دهد و نقش مهمی در  انتقال آب تمیز دارد.

این نظرسنجی در بهار سال 2021 از 239 نفر در سراسر ایالات متحده توسط شرکت تحقیقات بازاریابیAIM انجام شد. هدف از این نظرسنجی کسب اطلاعات بیشتر در مورد رضایت بازار از لوله  PVC و درک بهتر مشخصات مواد لوله در پروژه های زیرساختی آب بود.

براساس این نظرسنجی سوالاتی در مورد مواد مختلف لوله کشی از جمله پی وی سی، چدن، آزبست سیمان، فولاد گالوانیزه، چدن داکتیل و سایر پلاستیک ها در کاربردهای آب آشامیدنی، فاضلاب، کشاورزی، زهکشی و هواکش پرسیده شد. از میان تمام کاربردهای آب، پاسخ دهندگان پیش بینی می کنند که به طور متوسط نزدیک به 65% از پروژه ها جایگزینی با لوله PVC باشد.

هنگامی که در مورد مواد ترجیحی برای جایگزینی یا لوله های جدید برای آبرسانی و کاربردهای آشامیدنی سوال شد به طور میانگین 64% گفتند که PVC را انتخاب می کنند. برای کاربردهای فاضلاب، 77% از پاسخ دهندگان PVC را ترجیح می دهند و 66%  PVC را برای کاربردهای هواکش و زهکشی مناسب تر دانستند. یکی از پاسخ دهندگان نظرسنجی گفت: در 45 سال کار مشاوره ای، از خاک رس، چدن و مس به PVC   برای اکثر پروژه ها رسیده ام. اگر این لوله از نظر محل اتصال و استحکام صحیح نصب شده باشد، جایگزین بهتری است. پاسخ دهندگان مهم ترین مزایای کلیدی این لوله ها را سهولت نصب، سهولت تعمیر و نگهداری و دوام پی وی سی برای پروژه های آب ذکر کردند. بدیهی است که حساسیت کم پی وی سی به خوردگی نیز یک مزیت عمده برای 53.3% از پاسخ دهندگان بود و این مزیت در رضایت از لوله  PVC در کاربردهای آب بالاترین امتیاز یعنی 8.8 از 10 را کسب کرد.

این نظرسنجی از 20 آوریل 2021 تا 3 می 2021 برای درک و استفاده از مواد لوله‌کشی PVC برای پروژه‌های زیرساختی آب توسط شهرداری‌ها در ساختمان‌های مسکونی/تجاری و کاربردهای کشاورزی انجام شد. این نظرسنجی از طریق ایمیل انجام و برای بیش از 100000 نفر که از لیست های اختصاصی صنعت شناسایی شده بودند ارسال شد.

پاسخ دهندگان از اینکه موسسه وینیل در حال انجام تحقیق است، آگاه نبودند. ترکیب پاسخ دهندگان در نظرسنجی عبارت بودند از: 13% پیمانکاران، 43% کارمندان شهرداری و 44% مهندسان. پاسخ دهندگان از تمام مناطق ایالات متحده  شامل 18٪ غرب، 17٪ شمال شرق، 31٪ باختر میانه و 34٪ جنوب بودند. سطح اطمینان این نظرسنجی 95 درصد اعلام شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد