ارسال پاسخ

۱۱ بهمن ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n4748

pvc-asso.ir

معرفی نسل جدید نرم کننده ها برای محصولات بادوام توسط Evonik

شرکت Evonik جدیدترین نسل نرم کننده را با نام ELATUR DINCD راه اندازی کرده است. این محصول جدید یک سیکلوهگزانوات با ترکیبی از خواص بسیار مورد توجه مانند انعطاف پذیری عالی در دمای پایین و مقاومت در برابر اشعه ماورا بنفش است. بنابراین به میزان قابل توجهی به مقاومت در برابر آب وهوا و دوام محصولات ساخته شده از آن کمک می کند.

 ELATUR DINCD به دلیل ویسکوزیته پایین به آسانی پردازش می شود و به ویژه برای کاربردهای داخلی و خارجی، مانند پارچه های نساجی، سقف غشایی، کفپوش ها، چسب ها و درزگیرها، و همچنین رنگ ها و پوشش ها مناسب است.

تکمیل سبد محصولات، بخشی از استراتژی بلند مدت Evonik برای برآورده کردن نیازهای خاص مشتری است. دکتر جانینا فیشر، مدیر بازاریابی نرم‌کننده‌ها، که مسئول بازاریابی این نرم‌کننده جدید است، می‌گوید: افزودن ELATUR DINCD به مجموعه محصولات موجود، به‌طور ایده‌آل مکمل سبد محصولات و اثبات شده است. مشتریان می توانند محصولی را انتخاب کنند که به بهترین وجه با نیازهای فردی آنها مطابقت دارد. دکتر مایکل گراس، رئیس فناوری کاربردی نرم‌کننده‌ها، می‌گوید: در توسعه نرم‌کننده جدید مبتنی بر ایزونونانول، ما توانستیم از سال‌ها تجربه در تحقیق، تولید و بازاریابی استفاده کنیم. این نرم کننده جدید فرصت های جدیدی را در بهینه سازی محصول از طریق ترکیبی از فرآیند پذیری خوب و دوام بالا به مشتریان ارائه می دهد. محصول جدید قرار است در بزرگترین سایت گروه درشهر مارل کشور آلمان تولید شود.

Evonik یکی از رهبران جهانی در زمینه مواد شیمیایی تخصصی است. این شرکت در بیش از 100 کشور در سرتاسر جهان فعال است و فروش 12.2 میلیارد یورو و سود عملیاتی (EBITDA تعدیل شده) 1.91 میلیارد یورو در سال 2020 داشته است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد