ارسال پاسخ

۷ دى ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n4661

pvc-asso.ir

جلسه 29 ام هیئت مدیره دور نهم انجمن لوله و اتصالات pvc برگزار شد

دیروز دوشنبه مورخ 06/10/1400 بیست و نهمین جلسه هیئت مدیره انجمن ، با حضور اعضای هیئت مدیره برگزار شد :

تصمیمات و مصوبات این جلسه بر اساس دستور جلسه عبارت بودند از :

-با توجه به اصرار وزیر صنعت مبنی بر لزوم اجرایی شدن مصوبه ضرورت ثبت 70 درصدی فاکتورهای خرید توسط خریداران ، بعنوان شرط لازم امکان خرید سهمیه مواد اولیه توسط تولیدکنندگان ،نحوه مواجهه با این موضوع در استان اصفهان بررسی  شد . تولید کنندگان استان اصفهان  طی نامه ای به دیوان عدالت اداری اعتراض خود را به همراه مستنداتلازم منعکس کرده اند . مقرر شد آقای سحرناز روند انجام این کار را در اختیار انجمن جهت تسری به سایر استان ها قرار دهند .

- با توجه به مشکلات و ابهامات موجود در قیمت گذاری پایه PVC و تداوم این عدم شفافیت و تناقض با قیمت های جهانی علیرغم جلسات و مکاتبات متعدد، مقرر شد جلساتی با آقایان محتشمی پور و متقی برگزار شود و مستندات مربوط به اشکال در قیمت پایه PVC ایران دوباره ارائه گردد .

-در خصوص اشکالات کیفی PVC آبادان و تداوم این نقایص ،علیراغم جلسات متعدد، مقرر شد مشکل کیفی PVC گرید 57 از طریق شرکت بورس کالا و آقای محتشمی پور هم پیگیری شود . همچنین پیشنهاد غیر بهین یابی شدن این گرید تا رفع مشکلات کیفی آن همچنان بعنوان یک گزینه باید در دستور کار باشد .

- در خصوص درخواست ها و اعتراضات زیاد اعضا در مورد اتصالات غلاف دار و اصرار برخی بر دریافت تاییدیه استاندارد تولید این محصولات از انجمن ، گزارش اقدامات و مکاتبات استعلامی از سازمان استاندارد ارائه شد و در نهایت نامه دریافتی انجمن از اداره نظارت بر اجرای استاندارد  مبنی بر غیر استاندارد بودن این قطعات قرائت گردید . در نهایت مقرر شد انجمن جهت جلوگیری از تضییع حق اعضا و سرمایه های آنان ، نامه موضع گیری اداره استاندارد در قبال این اتصالات را منتشر کند تا اگر شرکتی اقدام به تولید این اتصالات نمود از قبل نسبت به عدم انطباق با استاندارد این قطعات آگاهی داشته و مسئولیت کامل عواقب آن بر عهده ی خود شرکت باشد .

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد