ارسال پاسخ

۲۰ آذر ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n4608

pvc-asso.ir

شرکت مواد شیمیایی BASF افزودنی جدیدی را برای بازیافت مکانیکی پلاستیک ها معرفی می کند

شرکت مواد شیمیایی BASF افزودنی جدید IrgaCycle را معرفی می کند که خواص پلاستیک های بازیافتی به روش مکانیکی را برای صنایع هدف مختلف بهبود می بخشد.

مجموعه افزودنی های IrgaCycle شامل ترکیبات افزودنی جدید پلاستیک برای بازیافت کننده ها، آمیزه ساز ها و مبدل هاست. این افزودنی ها برای افزایش درصد محتوای بازیافتی در کاربردهای نهایی از جمله بسته بندی در نظر گرفته شده است.

به گفته این شرکت، IrgaCycle با ترکیب مواد پلیمری بازیافتی بیشتر در کاربردهای عمده و در عین حال درنظر داشتن نگرانی‌های مصرف‌کننده و مقررات جدید در مورد ضایعات، به اهداف پایداری صنعت پلاستیک کمک خواهد کرد.

دکتر توماس کلستر، رئیس بخش مواد شیمیایی BASF، می‌گوید: «انتظار می‌رود که تولید پلاستیک از بازیافت مکانیکی تا سال ۲۰۳۰ تقریباً سه برابر شود، که ناشی از فناوری‌ها و مقررات بهبود یافته است. با IrgaCycle، ما در حال توسعه قدم به قدم راه حل های خاص بازیافت برای حمایت از اهداف اقتصاد چرخشی پلاستیک هستیم.

IrgaCycle به چالش عمده کاهش کیفیت در پلیمرها به دلیل تنش های حرارتی و مکانیکی در طول فرایند بازیافت پاسخ می دهد. مشکلات خاصی که IrgaCycle می تواند به آنها رسیدگی کند شامل فرایندپذیری محدود، پایداری حرارتی ضعیف در دراز مدت و محافظت ناکافی در برابر هوازدگی در فضای باز برای رزین های  بازیافتی است.

IrgaCycle همچنین کیفیت مواد پلی اولفین پس از مصرف و پسا صنعتی را برای استفاده مجدد در کاربردهای سخت، انعطاف پذیر و قالب گیری افزایش می دهد.

افزودنی جدید BASF  شامل IrgaCycle PS032G   است که ظاهرا پایداری فرایند و حفاظت حرارتی طولانی مدت را برای مخلوط های  PP بازیافتی و پلی اولفین حاوی ناخالصی ها فراهم می کند. علاوه براین طبق گفته شرکت IrgaCycle UV033DD   پایداری در برابر هوازدگی را با پایداری حرارتی و پردازش بهبود یافته برای مخلوط های  HDPE  و PP احیا شده برای استفاده مجدد در کالاهای مورد استفاده در فضای باز ترکیب می کند. IrgaCycle XT034DD خواص مکانیکی پلی اولفین های بازیافتی را بهبود می بخشد و به پایداری حرارتی طولانی مدت پلاستیک کمک می کند.

به گفته دکتر ولکر باخ، رهبر جهانی نوآوری در افزودنی های پلاستیکی BASF: «ما این افزودنی  ها را بر اساس تجربه بالای خود در صنعت پلاستیک، با ترکیب آنتی اکسیدان ها با کیفیت بالا و سیستم های پایدارکننده نوری ، فرموله کرده ایم.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد