ارسال پاسخ

۱۶ آذر ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n4593

pvc-asso.ir

فعالیت‌های جدید پتروشیمی «غدیر »

حسین صفاری نوش‌آبادی با مصوبه هیات‌مدیره شرکت به عنوان سرپرست شرکت پتروشیمی غدیر جایگزین سید محسن شمس شد و به زودی مراحل عضویت در هیات مدیره شرکت پتروشیمی غدیر را طی خواهد کرد. این انتخاب در حالی شکل گرفته که این شرکت به تازگی پروژه تعمیراتی خود را همزمان با افزایش تولید ۱۱۵درصدی در رزومه خود داشته است.

به گزارش روابط عمومی انجمن به نقل از دنیای اقتصادی، همچنین تعویض و نوسازی سه دستگاه مبدل واحد وینیل کلراید منومر‌(وی‌سی‌ام) و بازسازی یک دستگاه مخزن ذخیره‌سازی افزون‌ بر عملیات تمیزکاری و تعمیرات هفت رآکتور واحد «پی‌وی‌سی» و رفع نشت و شکستگی لاین خروجی رآکتورها بدون حادثه و با استفاده از توان کارشناسان داخلی پتروشیمی از دیگر موفقیت‌های این شرکت است.

 با اجرای برنامه شست‌وشو و تمیزکاری، افزایش ریت انتقال حرارت در درون رآکتورها متوقف و با کاهش زمان انجام واکنش، تولید روزانه در زنجیره «پی‌وی‌سی» افزایش و با اجرای این پروژه رفع موانع تولید، مقدار شارژ خوراک «وی‌سی‌ام» هم از ۲۴ به بیش از ۲۶ تن افزایش یافته که این فرآیند زمینه‌ساز افزایش تولید «پی‌وی‌سی» پتروشیمی غدیر شده است. صرفه‌جویی و مصرف بهینه کاتالیست و کاهش قابل توجه مصرف آب کولینگ از دیگر دستاوردهای فنی اجرای پروژه رفع موانع تولید به‌شمار می‌رود که زمینه‌ افزایش سودآوری پتروشیمی غدیر می‌شود. از دیگر ویژگی‌های پروژه رفع موانع و گلوگاه‌های تولید، اجرای برنامه تعمیراتی بدون توقف و کاهش تولید بوده که با حضور گروه‌های متخصص عملیاتی با حداکثر بهره‌وری و بدون حادثه انجام شد و با توجه به ظرفیت اسمی تولید «پی‌وی‌سی» در پتروشیمی غدیر که ۳۶۰ تن در روز بوده هم‌اکنون تولید تا سطح ۴۱۳ تن در روز به پایداری رسیده که معادل ۱۲۰درصد ظرفیت اسمی این زنجیره «پی‌وی‌سی» است.  شرکت پتروشیمی غدیر به عنوان یکی از شرکت‌های تابعه هلدینگ نفت و گاز و پتروشیمی تامین سالانه ۱۲۰ هزار تن PVC تولید می‌کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد