ارسال پاسخ

۹ آذر ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n4573

pvc-asso.ir

افزایش 3 هزار تنی تولید پی.وی.سی در پتروشیمی غدیر

همزمان با اتخاذ سیاست‌های کلان برای رفع موانع تولید و اجرای این سیاست در پروژه رآکتورهای مجتمع پتروشیمی غدیر، تولید «پی.وی.سی» این شرکت ماهانه سه هزار تن افزایش یافت.

به گزارش روابط عمومی انجمن به نقل از نیپنا ، صدور اجرای پروژه رفع موانع گلوگاه‌های تولید در راکتورهای مجتمع پتروشیمی غدیر در دوره جدید مدیریتی این پتروشیمی، موجب شد تولید «پی.وی.سی» (پلی‌وینیل کلراید) محصولی که این روزها تقاضای بسیاری در بازار دارد، ماهانه سه هزار تن افزایش یابد که باعث می‌شود تولید روزانه غدیر از 100 درصد ظرفیت اسمی عبور کند.

این در حالی است که برای نخستین بار در پنج سال گذشته عملیات پاکسازی و تمیزکاری هفت راکتور اصلی خط تولید «پی.وی.سی» پتروشیمی غدیر با استفاده از امکانات و ظرفیت‌های داخلی بدون حادثه و با موفقیت انجام شد که این مهم ماهانه معادل 6 میلیون دلار (بیش از 160 میلیارد تومان) به سودآوری پتروشیمی غدیر افزوده است.

در پی این اقدام علاوه بر بهبود کمی و کیفی تولید محصولات، ظرفیت تولید روزانه «پی.وی.سی» غدیر از 300 به حدود 420 تن در روز افزایش می‌یابد.

لازم به ذکر است پی.وی.سی نوعی پلاستیک بسیار پرکاربرد است که در شرایط حاضر به عنوان یکی از ارزشمندترین محصولات صنعت پتروشیمی بیشترین استفاده را در صنعت ساختمان‌سازی دارد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد