ارسال پاسخ

۲۵ آبان ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n4535

pvc-asso.ir

دستگاه Sesotec می تواند رزین های آلوده به فلز را بازیابی کند

ماشین Re-Sort از مکانیسم های متعددی برای حذف و جداسازی فلز استفاده می کند تا کیفیت پلت های رزین را بهبود ببخشد.

این دستگاه می تواند به پردازندگان پلاستیک، کامپاندرها( آمیزه ساز ها) و بازیافت کنندگان کمک کند تا پلت های پلاستیکی آلوده به ذرات فلزی را بازیابی کنند.

پلاستیک آلوده از طریق یک قیف به داخل محفظه ارتعاشی هدایت می شود که لایه نازکی از مواد را به سمت اولین جداکننده (separator) هدایت میکند و ذرات مغناطیسی را جدا می کند. سپس مواد به درون ابزاری که فلز غیر مغناطیسی را تشخیص می دهد، جریان می یابد و پلت خالص در یک ظرف استوانه ای جمع آوری می شود.

هنگامی که فلز غیر مغناطیسی تشخیص داده می شود، یک دریچه باز شده تا مسیر عبور را مسدود کند و مواد آلوده را به ظرف دوم انتقال می دهد. سپس دریچه بسته می شود و مواد خالص و پاکسازی شده به درون ظرف جمع آوری اصلی می ریزد. پلت های بازیافت شده را می توان مستقیماً به جریان تولید بازگرداند.

Re-Sort در ماه اکتبر در Fakuma عرضه شد. از مزایای این دستگاه، تولید ضایعات کمتر مواد است. همچنین این دستگاه  نرخ بازیابی تا 98%  را ارائه میدهد.همچنین از ضایعات، هزینه های بالاتر تولید و اثرات زیست محیطی ناشی از دفع مقادیر زیادی از رزین آلوده جلوگیری می کند. این روش مطمئن، با از بین بردن آلاینده های فلزی از آسیب دیدن ماشین آلات نیز جلوگیری می کند. کل دستگاه بر روی چرخک های متحرک نصب شده است، بنابراین می‌توان آن را به راحتی به هر مکانی که نیاز باشد جابه‌جا کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد