ارسال پاسخ

۱۵ آبان ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n4501

pvc-asso.ir

شش راهکار وینیل برای تاثیر بر تغییرات جوی

امروزه ما در حال تلاش برای دستیابی به آینده ای بدون پلاستیک یا آینده ای دوستدار محیط زیست هستیم. ما در سطح جهانی ممکن است مشکل ضایعات پلاستیکی را داشته باشیم اما راه حل آن، پاکسازی زمین از پلاستیک نیست بلکه باید بتوانیم راهی را برای جلوگیری از تولید ضایعات بیابیم

در حال حاضر pvc/ وینیل راه حل هایی را برای تاثیرات مثبت بر تغییرات جوی ارائه می دهد.

یک :وینیل قابل بازیافت است و بازیافت می شود. سالانه 1 میلیارد پوند وینیل در ایالات متحده و کانادا بازیافت می شود. شورای پایداری وینیل و اعضای زنجیره ارزش در حال پیاده سازی راهکارهای جدید برای افزایش این مقدار هستند.

دو: لوله های  PVC آب آشامیدنی تمیز و سالم را تحویل می دهند. لوله های PVC صاف، تجمع باکتری های مضر را کاهش می دهند و از آنجایی که خورنده نیستند هرگز این نگرانی وجود ندارد که بتوانند مواد شیمیایی مضر مانند ذرات سرب را وارد منابع آب کنند.

سه : وینیل، ردپای کربن را در ساختمان کاهش میدهد. اکثر محصولات وینیلی بادوام هستند و به عنوان مصالح ساختمانی تولید می شوند. از آنجایی که این محصولات برای چندین دهه استفاده می شوند از جریان ضایعات دور نگه داشته می شوند و حتی زمانی که عمر مفید آنها به پایان می رسد، می توانند بازیافت شوند.

چهار: لوله های  PVC ردپای کربن سامانه های آب را کاهش می دهد. لوله های پی وی سی صاف میزان انرژی مصرفی برای پمپاژ آب را کاهش می دهند. همچنین لوله های PVC در مجموع دارای کربن کمتری نسبت به بسیاری از مواد دیگر هستند و با عمر مفید بیش از 100 سال لوله های  PVC نیازی به تعویض و جایگزینی ندارد.

پنج: وینیل دمای هوا را در شهرها کاهش میدهد. غشاهای سقف وینیلی منعکس کننده، حرارت انتقال یافته از سقف ها به هوا را کاهش می دهند. همچنین سقف های وینیلی امکان رشد باغ بام ها را نیز فراهم می کند.

شش: وینیل از انرژی باد پشتیبانی می کند. از آنجایی که ما به دنبال منابع انرژی جایگزین هستیم، هسته های ساختاری  PVCنسبت استحکام به وزن و خواص عایقی خوبی را در توربین های بادی ارائه می دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد