ارسال پاسخ

۱۲ آبان ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n4498

pvc-asso.ir

سرمایه گذاری Hanwha برای افزایش تولید pvc در چین

شرکت هانوا به هدف افزایش حضور در بازار جهانی pvc با قیمت رقابتی ، نسبت به تولیدکنندگان چینی همچنین برای توسعه تجارت پلی وینیل کلراید در چین بزرگترین تولیدکننده pvc در دنیا، 503 میلیون دلار سرمایه گذاری می کند.شرکت هانوا به علت افزایش تقاضای جهانی برای پی وی سی ، قصد دارد که حضور خود را در این بخش با قیمت های رقابتی در مقایسه با همتایان چینی پررنگتر کند.

محصولات پی وی سی هانوا نسبت به محصولات تولید شده توسط سایر شرکت های چینی بسیار رقابتی تر است. هانوا پی وی سی را از طریق فرایند اتیلن دی کلراید (EDC) تولید می کند که درآن اتیلن با کلر واکنش می دهد. هانوا از اتیلن شرکت پتروشیمی هانوا توتال استفاده می کند. از سوی دیگر، اکثر تولیدکنندگان چینی رزین پی وی سی از فرایند کاربید استفاده می کنند که در آن استیلن تولید شده از زغال سنگ با کلر واکنش می دهد که اخیرا به علت افزایش قیمت زغال سنگ، مزیت رقابت قیمتی این روش از بین رفته است.

گروه هانوا در سال 2010 یک کارخانه PVC با ظرفیت سالانه 300000 تن در نینگبو چین تاسیس کرد. این گروه که تولید پی وی سی را در سال 1966 آغاز کرد، پیشرو در صنعت پی وی سی کره جنوبی با 49 درصد از سهم بازار است. مجموع ظرفیت تولید پی وی سی هانوا  1.43 میلیون تن است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد