ارسال پاسخ

۵ آبان ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n4472

pvc-asso.ir

شرکت US Extruders دو ماشین جدید برای لوله، پروفیل و تیوب معرفی می کند

شرکت US Extruders در ماه سپتامبر دو اکسترودر جدید مناسب برای لوله، پروفیل و تیوب را معرفی کرد. به گفته ی رئیس این شرکت، اکسترودرها می توانند مطابق با نیاز مشتری طراحی شوند.

به گفته ی رئیس این شرکت، اکسترودرها می توانند مطابق با نیاز مشتری طراحی شوند.

یکی از اکسترودرهای جدید برای کاربرد لاستیک و سیلیکون  است و از يك سيلندر يكپارچه با آستر فولادي ضد زنگ تشكيل شده است كه در قسمت تغذيه سيلندر به منظور فرآيند بهتر مواد بهينه سازي شده است. ناحيه تغذيه در اين سيلندرها به شكل لولاي باز شونده طراحي شده اند كه اجازه دسترسي آسان به قسمت تغذيه مارپيچ را داده و اين امكان را فراهم مي كند كه بخشهاي خنك كن اين ناحيه قابل تعويض باشند.

این اکسترودر با قطر سیلندر 0.75 اینچ تا 6 اینچ با سطوح فولادی ضدزنگ، کروم و X-800 در طول ساختار آن در دسترس است. X-800 یک ماده مقاوم در برابر خوردگی و سایش بالاست که به عنوان آستر سیلندر مورد استفاده قرار می گیرد.

این اکسترودر یک درایو تغذیه مارپیچ با موتور دنده ای وکتور یا سروو با کنترل گشتاور ارائه میدهد. برای کاربردهای سیلیکونی نسبت L:D اکسترودر 12:1 در دسترس است و برای پیکربندی لاستیک نسبت  L:D 16:20 است.

این اکسترودر برای کاربردهای سیلیکونی مانند تولید لوله های پزشکی و غیر پزشکی ، سیم الکتریکی و پروفیل های مختلف مانند درزبند های درب فر مناسب است.

دومین ماشین جدید یک اکسترودر 2.5 اینچی با  L:D  24:1 است که مجهز به یک موتور درایو مستقیم با 80 اسب بخار با یک رمزگذار برای کنترل خوب سرعت است. این موتور درایو مستقیم بدون گیربکس کار می کند و بنابراین نیاز به روان کننده روغن و یا خنک کننده ندارد و در کل فضای کمتری نسبت به موتور و گیربکس معمولی اشغال می کند.این طراحی همچنین سبک تر است، مقاومت بیشتری در برابر سایش دارد و از نظر مصرف انرژی به صرفه تر است.

افزونه سیلندر با قابلیت جابه جایی به عنوان یک آپشن وجود دارد. این افزونه، اکسترودر را از نسبت L:D ، 24:1 به نسبت L:D 30:1 تغییر می دهد.

بیل کرامر رئیس US Extruders گفت: ما بر طراحی ویژگی ها براساس نیاز مشتری و همچنین افزایش قدرت، کارایی و قابلیت سرویس دهی، تمرکز کرده ایم .هر اکسترودر به سفارش مشتری طراحی شده و براساس مشخصات منحصر به فرد مورد نیاز مشتری ساخته شده است. شرکت US Extruders تجهیزات لوله، تیوب، پروفیل، فیلم های بازیافتی، صنایع آمیزه سازی، فیلم و ورق و سیم و کابل و پزشکی را عرضه می کند و اکسترودرهایی با سیلندر از قطر 0.5 اینچ تا 8 اینج را تولید می کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد