ارسال پاسخ

۱ آبان ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n4458

pvc-asso.ir

توسعه ظرفیت عملیاتی برلوخر در انگلستان برای حمایت از بازار محلی pvc

برلوخر بزرگترین تولیدکننده جهانی مواد افزودنی برای صنعت پلاستیک، در کارخانه تولیدی خود در Bury (یکی از شهرهای منچستر بزرگ در شمال غرب انگلستان ) سرمایه گذاری می کند. این شرکت با نصب واحدهای جدید میکس و گرانول سازی تا سال 2022، ظرفیت کارخانه استابلایزر PVC بر پایه کلسیم خود را بیش از 50% افزایش می دهد.

این توسعه از تقاضای شدید در همه کاربردهای  PVC بکر و بازیافتی پشتیبانی می کند و تعهد شرکت را در بازارهای انگلستان و ایرلند تقویت می کند.

اندی جونز،سرپرست جهانی افزودنی های PVC اظهار داشت: در 25 سال گذشته سایت Bury به عنوان اولین کارخانه تولید استابلایزر  PVC جامد در انگلستان معرفی شده است.

 در سال 2017 واحد برلوخر ایالات متحده، سومین راکتور تولید مواد افزودنی پلاستیک را درسینسیناتی نصب کرد. این پروژه تولید صابون های کلسیم، روی، سدیم و سایر صابون های فلزی را در سینسیناتی، 50% افزایش داد. این شرکت همچنین موقعیت خود را برای پاسخگویی سریع به تقاضای صنایع پلی اولفین و  pvc در آمریکای شمالی تثبیت کرد.

برلوخر همواره تمرکز زیادی بر نیازهای مشتریان دارد و به نوآوری و پایداری بسیار متعهد است. نقش این شرکت با پشتیبانی از صنعت pvc در بحث تاثیر در تغییر مصرف از استابلایزر سرب به سمت استابلایزرهای کلسیم و سیستم های روان کننده نوآورانه برای کامپوزیت های چوب پلاستیک کاملا بدیهی است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد