ارسال پاسخ

شنبه ۱ آبان ۱۳۹۵
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n435

pvc-asso.ir

جنترانی: خرید گرید S57 پی وی سی از دلالان با قیمت بالا

متاسفانه مشکل جدی در گرید S57 پی وی سی به وجود آمده است و تا هنگامی که خود پتروشیمی های تصمیم به رفع این مشکل نگیرند، نمی توان به بهبود این بازار امیدوار بود.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی، علی جنترانی مدیرعامل شرکت پی وی سی صبا با بیان این که نمایشگاه تاسیسات در روز سوم رونق گرفته است، گفت: هنوز بازار در رکود قرار دارد و نمی توان آن را نسبت به قبل مقایسه کرد.

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی از 27 تا 30 مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برگزار شد.

جنترانی درباره صادرات شرکت پی وی سی صبا گفت: ما در حال حاضر به کشور عراق صادرات داریم اما با توجه به ناامنی ها این کشور، صادارت ما نیز کاهش یافته است.

وی با بیان این که اتصالات از سایز 20 تا 400 میلیمر در این شرکت تولید می شود، درباره بحران به وجود آمده در گرید S57 پی وی سی که مورد استفاده در اتصالات است، گفت: متاسفانه مشکل جدی در این بخش به وجود آمده است و تا هنگامی که خود پتروشیمی های تصمیم به رفع این مشکل نگیرند نمی توان به بهبود این بازار امیدوار بود.

وی در همین ارتباط افزود: گرید فوق را تنها پتروشیمی های آبادان و غدیر تولید می کنند و ما در حال حاضر ناگزیریم که این مواد را از دلالان با قیمت های بالا خریداری کنیم.

مدیرعامل شرکت پی وی سی صبا در پاسخ به این پرسش که آیا فضای پسابرجام در صورت تحقق، چشم انداز روشنی را در مقابل تولیدکنندگان برای خروج از رکود می گشاید، گفت: بله، به صورت قطعی چنین اتفاقی رخ می دهد؛ اما هنوز اتفاقی نیفتاده و بنده تصور نمی کنم حداقل تا یک سال آینده و تا روش شدن وضعیت انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده، اتفاق خاصی رخ دهد.

جنترانی افزود: اکنون وضعیت بازار به صورت نسبی و در مقایسه با سال گذشته اندکی بهبود یافته است اما بازار چندان جذابی نیست.

وی در خصوص طرح انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی درباره رتبه بندی، گفت: در برخی از زمینه های این طرح موافق و در برخی موارد انتقاداتی دارم؛ به هر حال مصرف کننده می داند درباره چه شرکتی به لحاظ کیفیتی دارد مذاکره می کند اما این یک گریدبندی کلی است. تصور می کنم اگر صرفا در خصوص کیفیت این کار انجام شود و مواردی مانند سطح تولید و بزرگی واحد و مواردی از این دست، در آن چندان موثر نباشد بهتر می تواند پاسخگو باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد