ارسال پاسخ

چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n43

pvc-asso.ir

دنبال دیوان سالاری نیستیم/ تاریخ ایران پلاست مورد اعتراض تشکل‌ها

نظام دیوان سالارانه به ما ضربه زده است، هدف ما پرورش نیروی متخصص در انجمن‌ها است و بر این باوریم که باید از دانش متخصصان در این راه بهره بگیریم.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی‌وی‌سی، عباسعلی متوسلیان در جلسه وفاق تشکل‌ها که عصر سه شنبه 27 مرداد ماه در اتاق ایران برگزار شد با بیان مطلب فوق، تصریح کرد: به دلیل فشارها و حاشیه های زیاد، فعالان تولیدی و صنعتی تحت فشار قرار گرفته‌اند.

متوسلیان که خود به عنوان نماینده انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی‌وی‌سی در این جمع حضور داشت، گفت: ما در پی آن هستیم تا با تلاش کمیسیونها برنامه‌های هدفمندی در زمینه ارتقای آگاهی و دانش تولیدکنندگان داشته باشیم.

 

وی گفت: صنعت پلیمر دارای 10 نماینده از 7 تشکل پلیمری در اتاق بازرگانی است که در سطح عالی در حال تصمیم سازی و ارائه مشورت‌های کارشناسی به دولتمردان هستند.

متوسلیان نام این افراد را چنین عنوان کرد: شیبانی از انجمن نساجی، صمدی از انجمن ظروف یکبار مصرف، کوشکی از انجمن مستربچ، معصومی از انجمن UPVC، عالی پور از انجمن رنگ و رزین، پورقاضی از اتاق ایران و ریاست کمیسیون صنعت اتاق تهران، صفایی از انجمن ملی پلاستیک، لشکری از جامعه کفش، ترکمان از اتاق سمنان و بنده از انجمن لوله و اتصالات PVC .

 

 

اعتراض به تاریخ برگزاری ایران پلاست در فروردین ماه

 

عیسی غریبی از دیگر حاضران در این جلسه با طرح این پرسش که چرا زور آنها به پلاستیک می رسد و نمایشگاه ما را به بدترین زمان منتقل کرده‌اند؛ گفت: ما باید با تمام توان خود تلاش خود را جهت تغییر زمان به کار گیریم و باید تکلیف این موضوع را روشن ساخت که آیا ما در ایران پلاست شرکت می کنیم یا خیر ؟

 

عزیزاله نیری، مدیرعامل شرکت پلاستیک خوزستان با اشاره به تلاقی ایران پلاست با دیگر نمایشگاه ها، خواستار پیدا کردن راه حل دیگری برای این موضوع شد.

 

به باور شاکری عضو هیئت مدیره انجمن ماشین سازان و عضو کمیته 4 نفره تشکل ها، تغییر زمان نمایشگاه درست و قانونی نبوده است. وی اظهار داشت: ما در نامه‌ای خطاب به نعمت زاده، عنوان کردیم که به دلیل مصادف شدن ایران پلاست با چاینا پلاست، برگزاری این نمایشگاه در فروردین شایسته و مطلوب نیست.

 

کوشکی که به نمایندگی از انجمن مستربچ در این جمع حضور داشت، نمایشگاه ایران پلاست را برای ماشین سازها و کامپاندرها بسیار مهم دانست و گفت: سایرمحصولات تمام شده پلاستیک امکان حضور در نمایشگاه‌های دیگر را دارند اما این برای ماشین سازها و کامپاندرها شرکت در دیگر نمایشگاه ها به جز ایران پلاست، امکان پذیر نیست.

 

مقیمی به نمایندگی از رییس اتحادیه تولید کنندگان پلاستیک و عضو کمیته 4 نفره ، از ناموفق بودن تلاش ها برای تغییر تاریخ نمایشگاه ایران پلاست خبر داد.

 

در این جلسه برخی دیگر از حاضران در خصوص تاریخ برگزاری ایران پلاست به اظهار نظر پرداختند و همه حاضران اعتراض خود را نسبت به این تاریخ اعلام کردند.

 

یکی از تصمیم های جلسه مزبور افزایش گروه 4 نفره پیگیری موضوع ایران پلاست به 5 نفر بود.

 

 

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد