ارسال پاسخ

۱۵ شهریور ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n4283

pvc-asso.ir

افزایش ظرفیت تولید پی وی سی در ازبکستان

به گزارش سرویس مطبوعاتی ازبکستان، شرکت Navoiazot در ازبکستان بخشی از Uzkimyosanoat در 27 اوت، ساخت فاز دوم کارخانه پلی وینیل کلراید (pvc) را آغاز کرد.

این پروژه 400 میلیون دلاری برای افزایش ظرفیت تولید پلی وینیل کلراید سوسپانسیون از 100 به 220 هزار تن در سال و سود سوزآور از 75000 به 165000 تن برنامه ریزی شده است.

راه اندازی فاز دوم کارخانه pvc در سال 2023 برنامه ریزی شده است.

اجرای این پروژه ها حجم فروش Navoiazot را سه برابر می کند و از 150 میلیون دلار تا 410 میلیون دلار در سال می رساند.

شرکت Navoiazot در سال 1964 راه اندازی شد و در حال حاضر حدود نیمی از محصولات شیمیایی این کشور را تولید می کند. در این شرکت حدود 9000 مهندس ، تکنسین و کارگر مشغول به کار هستند. دو سال پیش ، این شرکت، مجتمعی با ظرفیت 100 هزار تن پلی وینیل کلراید ، 75 هزار تن سود سوزآور و 300 هزار تن متانول در سال را راه اندازی کرد.

به گفته ChemAnalyst - "تقاضای ازبکستان برای PVC و سود سوزآور عمدتا به واردات سنگین از کشورهایی مانند روسیه ، چین ، آلمان و کره جنوبی وابسته است. راه اندازی تاسیسات PVC و سود سوزآور گام مهمی از سوی دولت در جهت حذف وابستگی و ایجاد رشد پایدار در کشور است. افزایش حجم تولید PVC و سود سوزآور می تواند منجر به کاهش قیمت کالاهای مصرفی در ازبکستان در نتیجه کاهش واردات در آینده شود. "

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد