ارسال پاسخ

۲۰ مرداد ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n4198

pvc-asso.ir

شرکت Trinseo قیمت متیل متاکریلات را در اروپا افزایش می دهد

براساس بیانیه مطبوعاتی شرکت Trinseo در 3 آگوست، این شرکت جهانی تولیدکننده پلاستیک، لاتکس، لاستیک مصنوعی و شرکت های تابعه آن در اروپا، افزایش قیمت متیل متاکریلات(MMA) در اروپا را اعلام کرده است.

از اول اگوست 2021 ، قیمت شرکت برای مونومر MMA حدود 300 یورو در هر تن افزایش یافت.این شرکت همچنین قیمت MMA درجولای را در این منطقه به همان میزان افزایش داد.

همانطور که MRC پیشتر گزارش داده بود ، در ماه می 2021 ، Trinseo بستن معامله برای خرید پلی متیل متاکریلات Arkema  (PMMA)را اعلام کرد. PMMA یک رزین شفاف سخت با طیف وسیعی از مصارف نهایی است که در چندین بازار نهایی از جمله خودرو ، ساختمان سازی ، تجهیزات پزشکی و لوازم الکترونیکی کاربرد دارد. کاربرد اصلی تقریبا 75% از  MMA مصرفی در تولید پلاستیک های پلی متیل متاکریلات(PMMA) است. متیل متاکریلات همچنین برای تولید کوپلیمرهای متیل متاکریلات بوتادی ان استایرن (MBS) استفاده می شود که به عنوان اصلاح کننده برای پلی وینیل کلراید مصرف می شود. Trinseo با 17 سایت تولیدی در سراسر جهان و تقریباً 2600 کارمند، تقریباً 3.0 میلیارد دلار فروش خالص در سال 2020 ثبت کرده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد