ارسال پاسخ

۲۰ مرداد ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n4196

pvc-asso.ir

شرکتShintech ظرفیت نرمال خود را پس از آتش سوزی در مجتمع PVC لوئیزیانا بازیابی می کند

شرکتShintech بزرگترین تولیدکننده پلی وینیل کلراید (PVC) در جهان است. PVC یک رزین با مصارف عمومی است که کاربرد وسیعی در کالاهای مورد استفاده در زندگی روزمره و تعداد قابل توجهی از مصالح صنعتی دارد.

به گزارش S&P Global و با استناد به منابع آشنا با شرکت، شین تک یکی از شرکت های تابعه شرکت شیمیایی Shin-Etsu و بزرگترین تولیدکننده پلی وینیل کلراید ایالت متحده است که با جایگزینی ترانسفورماتور آسیب دیده در مجتمع Plaquemine در لوئیزیانا از 26 جولای با سرعت نرمال آغاز به کار کرده است.

یکی از دو ترانسفورماتور این مجتمع در 2 جولای دچار صاعقه شد و آتش گرفت  و منجر به تعطیلی چندین واحد این شرکت شد.  بنابراین یک واحد با ظرفیت 445000 تن در سال تولید  PVC در 2 جولای 2021 تعطیل شد. به گفته ی منابع، Shintech به آرامی کارخانه های تعطیل شده را مجددا راه اندازی کرد اما این راه اندازی در حالی که بر روی تعویض ترانسفورماتور اسیب دیده کار میشد، با سرعت کمتری پیش می رفت .

در حال حاضر همه کارها به پایان رسیده است و همه واحدها اکنون در حال تولید با ظرفیت حداکثر هستند.ظرفیت کلی تولید  PVC شرکت در سایت Plaquemine حدود 1.606 میلیون تن در سال است. منابع بازار پیشتر اعلام کرده بودند که این وقفه میزان حجم صادرات آگوست Shintech را کاهش داده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد