ارسال پاسخ

۲۷ تير ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n4094

pvc-asso.ir

Benvic به پی وی سی رسانا را برای کاربردهای کابل دست یافت

بنویچ تولید کننده فرانسوی ترکیبات PVC در حال تولید طیف وسیعی از گریدهای پلیمری است که به از بین بردن تخلیه های الکتریکی و استاتیکی ناخواسته از انواع محصولات کمک می کند

واحد کارشناسی فنی انجمن لوله و اتصالات پی‌وی‌سی:    

 

پلیمرهای رسانای جدید با نام ProVinyl KCC به اتلاف برق و محافظت از محصولات متنوع، کمک خواهند کرد. فاکتورهای ایمنی و سلامتی، کنترل ریسک ناشی از انفجار و آتش سوزی، محافظت از داده ها و سایر موارد در هنگام تخلیه الکتروستاتیک ممکن است تحت تاثیر باشند.

برای غلبه بر این نگرانی ها، تیم تحقیق و توسعه Benvic ترکیباتی را ایجاد کرده است که می توان به راحتی در اکستروژن پلاستیک و قالب گیری تزریقی استفاده کرد.  کلید اصلی طراحی این مواد ویژه ، سهولت در پردازش پلیمر است.

ProVinyl KCC از تمامی خصوصیاتPVC از جمله عملکرد بالا، دوام و مقرون به صرفه بودن و سهولت در پردازش برخوردار است و همچنین توانایی هدایت الکترون به منظور تولید تخلیه الکتریکی را دارد و بنابراین تجمع بار الکتریکی را در محصول پلاستیکی محدود می کند. ترکیبات ProVinyl KCC در درجه اول با  PVC نرم شده همراه با یک ماده فیلر رسانا فرموله می شوند که برای اطمینان از همگنی و عملکرد صحیح به دقت بالایی نیاز است. بنویچ از تمام تخصص خود در زمینه آمیزه سازی، به منظور ادغام این شیمی پیچیده در بدنه اصلی کامپاند  PVC  استفاده کرده است.

دنیای صنعتی کابل کشی و تجهیزات الکتریکی به حفاظتی که ProVinyl KCC می تواند تامین کند، نیاز دارد. این بازارها شامل کابل های تجهیزات الکتریکی و سنسورهایی هستند که در ولتاژ بسیار پایین کار می کنند. به منظور محافظت از این عملیات ها در برابر نوسان و اختلال، یک تخلیه آنتی استاتیک (ESD) مستقیما در غلاف پلیمری کابل ادغام می شود. بنابراین ثبات هدایت را تضمین می کند. محافظت ProVinyl KCC به ویژه برای کاربردهایی با قابلیت اطمینان بالا و نیازهای ایمن، مانند دستگاه های نظارت پزشکی یا خودرو مناسب است.

اواخر امسال دامنه ProVinyl KCC برای کاربردهای دیگر از جمله تیوب و شیلنگ برای سیالات صنعتی، تجهیزات حفاظت شخصی، کفپوش های ضد الکتریسیته ساکن در محیط های حساس مانند اتاق تمیز، بیمارستان ها و کارخانه های تولید یا مونتاژ قطعات الکترونیکی ارائه می شود.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد