ارسال پاسخ

۱ خرداد ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3781

pvc-asso.ir

تغییرات قیمت نهاده‌های ساختمانی شهر تهران در زمستان ۹۹

مرکز آمار ایران تغییرات قیمت نهاده های ساختمانی منتخب شهر تهران در فصل زمستان سال گذشته را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی به نقل از ایبِنا،  در فصل زمستان سال ١٣٩٩ متوسط قیمت هر کیسه ٥٠ کیلویی "سیمان پرتلند پاکتی"به ٣٢٢٥٠٠ ریال رسید که با ٣٦,٢ درصد افزایش نسبت به فصل قبل بیشترین افزایش را در بین   نهاده‌های ساختمانی منتخب داشته است.

 

تغییرات نسبت به فصل قبل

در فصل زمستان سال ١٣٩٩ متوسط قیمت هر کیسه ٥٠ کیلویی "سیمان پرتلند پاکتی"به ٣٢٢٥٠٠ ریال رسید که با ٣٦,٢ درصد افزایش نسبت به فصل قبل بیشترین افزایش را در بین نهاده‌های ساختمانی منتخب داشته است. در همین فصل، متوسط قیمت هر ٨ ساعت، ٢٦ روز کاری "استادکار تاسیسات" به ٧١٨٨٣٨٣٣ ریال بوده است که با ١٩.٤ درصد افزایش رتبه بعدی بیشترین افزایش را داشته است. متوسط قیمت هر متر "سیم تلفن"نیز به ٧٢٤٩٥ ریال رسید که با ١٧.٥ درصد افزایش نسبت به فصل قبل رتبه سوم افزایش را به خود اختصاص داده است.

 

در بین نهاده‌های ساختمانی منتخب، متوسط قیمت هر ٨ ساعت، ٢٦ روز کاری "لوله کش شوفاژکار" به ٦٣٣٨٥٣٨٥ ریال رسید که با ٠,١ درصد کمترین افزایش نسبت به فصل قبل را داشته است. در همین فصل متوسط قیمت هر ٨ساعت، ٢٦ روز کاری "لوله‌کش دنده ای" ٦٢٣٤٥٣٨٥ ریال بوده است که با ١.٠ درصد افزایش در رتبه بعدی کمترین افزایش متوسط قیمت قرار گرفته است.

 

متوسط قیمت هر متر "سیم آنتن" نیز برابر ٨٦٥٢٦ ریال بوده است که با ١,٤ درصد افزایش، رتبه سوم کمترین درصد افزایش را داشته است. در بین نهاده‌های ساختمانی منتخب، متوسط قیمت هر یارد "گونی چتایی" به٢٢٠٧٥٠ ریال رسید که با ٦,٧ - درصد، بیشترین کاهش را نسبت به فصل قبل داشته است. در همین فصل متوسط قیمت هر ٨ ساعت، ٢٦ روز کاری "جوشکار در و پنجره ساز" ٥٦٨٨٠٦١٥ ریال بوده است که با ٦.٦ درصد کاهش در رتبه بعدی بیشترین کاهش متوسط قیمت قرار گرفته است.

 

متوسط قیمت هر عدد "سرپیچ معمولی" نیز برابر ٥١٣٤٧ ریال بوده است که با ٥,٩  درصد کاهش، رتبه سوم بیشترین درصد کاهش را داشته است. متوسط قیمت هر ٨ ساعت، ٢٦ روز کاری "مهندس عمران" نیز برابر ٦٤٩٤٦١٥٤ ریال بوده است که بدون تغییر نسبت به فصل گذشته بوده است.

 

تغییرات نسبت به فصل مشابه سال قبل

در فصل زمستان سال ١٣٩٩ متوسط قیمت هر متر "کابل درب بازکن" به ١٠٦٩٦٨ ریال رسید که با ٢٠٣,٩ درصد افزایش نسبت به فصل مشابه سال قبل بیشترین افزایش را در بین نهاده‌های ساختمانی منتخب داشته است. در همین فصل متوسط قیمت هر متر "سیم آنتن" به ٨٦٥٢٦ ریال رسید که با ١٧١.٠ درصد افزایش نسبت به فصل مشابه سال قبل رتبه بعدی بیشترین افزایش را در بین نهاده‌های ساختمانی منتخب داشته است. متوسط قیمت هر یارد "گونی چتایی"نیز به ٢٢٠٧٥٠ ریال رسید که با ١٦٢.٠ درصد افزایش نسبت به فصل مشابه سال قبل رتبه سوم بیشترین افزایش در متوسط قیمت را داشته است.

 

در بین نهاده‌های ساختمانی منتخب، متوسط قیمت هر ٨ ساعت، ٢٦ روز کاری "نجار" به ٥٩٧٢٦٧٦٩ ریال رسید که با ٣٠,١ درصد کمترین افزایش نسبت به فصل مشابه سال قبل را داشته است. در همین فصل متوسط قیمت هر ٨ ساعت، ٢٦ روز کاری " مهندس عمران" ٦٤٩٤٦١٥٤ ریال بوده است که با ٣٠.٢ درصد افزایش نسبت به فصل مشابه سال قبل در رتبه بعدی کمترین افزایش متوسط قیمت قرار گرفته است.

 

متوسط قیمت هر ٨ ساعت، ٢٦ روز کاری "کابینت ساز" نیز ٥٦٣٧٩٦٩٢ ریال بوده است که با ٣٠,٣ درصد افزایش، رتبه سوم کمترین درصد افزایش نسبت به فصل مشابه سال قبل را داشته است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد