ارسال پاسخ

۲۴ فروردین ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3595

pvc-asso.ir

فعالیت یک واحد کراکر 900 هزار تنی در آمریکا ازسرگرفته شد

شرکت فرموسا پلاستیک آمریکا فعالیت یک واحد کراکر در ایالت تگزاس را پس از انجام تعمیرات دوره‌ای و نگهداری ازسرگرفت.

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی به نقل از نیپنا، منابع آگاه اعلام کردند که شرکت فورموسا پلاستیک ایالات متحده آمریکا پس از تکمیل تعمیرات دوره‌ای و تعمیرات فعالیت یک واحد کراکر با ظرفیت تولید سالانه 900 هزار تن را در ایالت تگزاس ازسرگرفته است.

 

اجرای عملیات تعمیر و نگهداری دوره‌ای مجتمع پونیت کامفورت (Point Comfort) از اوایل تا اواسط ماه مارس انجام شد.

 

شرکت فورموسا پلاستیک پس از راه‌اندازی دوباره یک واحد کراکر با ظرفیت تولید سالانه 1.2 میلیون تن، بزرگترین در این مجتمع و یک واحد کوچک‌تر با ظرفیت تولید سالانه 750 هزار تنی پس از وقوع سرمای شدید قطبی در اواسط ماه فوریه که به تعطیلی گسترده پتروشیمی‌ها در منطقه خلیج مکزیک منجر شد، فعالیت این واحد کراکر را ازسرگرفت.

 

کوچکترین واحد کراکر این مجتمع در بیشتر ماه‌های سال 2020 میلادی تعطیل بود و راه‌اندازی دوباره آن سبب شد شرکت فرموسا با تعمیرات دوره‌ای و نگهداری برنامه ریزی شده در تاسیسات متوسط رو به جلو حرکت کند.

 

انتظار می‌رورد ازسرگیری فعالیت این واحد کراکر، که هفته منتهی به پنجم آوریل تکمیل شد، شرایط را برای ازسرگیری واحد مونو اتیلن گلیکول شرکت نان یا پلاستیک (Nan Ya Plastics) از شرکت‌های زیر مجموعه فورموسا با ظرفیت تولید سالانه 800 هزار تن در مجتمع پوینت کامفورت فراهم کند.

 

به گفته منابع مطلع از کارخانه کوچک مونو اتیلن گلیکول با ظرفیت تولید سالانه 370 هزار تن در یا‌یا (YA YA) انتظار می‌رود تا اواسط تابستان تعطیل باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد