ارسال پاسخ

۱۳ بهمن ۱۳۹۹
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3357

pvc-asso.ir

افزایش ۶ درصدی تولید محصولات پتروشیمی در ۱۰ ماه ۹۹

مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی از افزایش ۶ درصدی تولید محصولات پتروشیمی در ۱۰ ماه سال ۹۹ خبر داد و گفت: روند تولید در این صنعت با وجود کرونا افزایشی است.

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی به نقل از شانا، سیدجلال میرهاشمی در مورد تأثیر کرونا بر تولیدات صنعت پتروشیمی به خبرنگار شانا اظهار کرد: خوشبختانه با اقدام‌های انجام شده، حدود ۶ درصد افزایش تولید محصولات پتروشیمی در ۱۰ ماه امسال نسبت به دوره مشابه پارسال محقق شده است. حدود سه درصد از این رشد تولید مربوط به افزایش تولید واحدهای موجود است و بخش دیگر هم با توجه به بهره‌برداری‌های جدید انجام شده است.

 

وی با تأکید بر روند افزایشی تولید در صنعت پتروشیمی، افزود: امیدوارم تولید این صنعت امسال به حدود ۶۱ میلیون تن برسد که بی‌شک در صورت نبود ویروس کرونا، شاهد رشد بیشتری در تولیدات این صنعت بودیم.

 

مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی به رعایت کامل دستورعمل‌های بهداشتی طی دوران شیوع ویروس کرونا در مجتمع‌های پتروشیمی اشاره و تصریح کرد: واحدهای پتروشیمی نیز همکاری بسیار مطلوبی در رعایت الزام‌های بهداشتی و تولید مواد و وسایل بهداشتی داشته‌اند.

 

میرهاشمی به برنامه‌ریزی برای انجام تعمیرات اساسی واحدهای پتروشیمی در سه ماهه پایانی سال اشاره و تصریح کرد: با توجه به فصل زمستان و افزایش مصرف گاز، این برنامه سبب شد تأثیر کمبود گاز در صنعت پتروشیمی حداقلی شود و تأثیر زیادی بر فعالیت مجتمع‌ها نداشته باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد