ارسال پاسخ

سه شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۴
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n33

pvc-asso.ir

6/ رونق بازر مسکن نیاز به تزریق پول دارد

 

در صورت تزریق بخشی از پول‌های بلوکه شده به صنعت ساختمان، این بخش می‌تواند از رکود خارج شود.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی‌وی‌سی؛ ایمان نصراللهی مدیر توسعه بازار شرکت یزد پلیمر با بیان مطلب فوق، اظهار داشت: بر اساس وعده مسئولان قرار است پول‌های بلوکه شده به زیرساخت‌های کشور اختصاص داده شود؛ در این صورت با اختصاص بخشی از آن به صنعت ساختمان، به عنوان یکی از مهترین زیرساخت‌ها، این بخش از رکود خارج خواهد شد.

نصراللهی با بیان این که در حال حاضر رکود بر این حوزه حاکم است، گفت: بسیاری از واحدهایی که ناگزیر به پرداخت خسارت مانند دیرکرد و غیره نیستند، روند فعالیت خود را متوقف ساخته‌اند. در این میان یکی از موارد مغفول در بخش ساختمانی مسکن‌های باقیمانده مهر است که چنانچه نقدینگی به بازار وارد شود این قسمت نیز فعال خواهد شد.

وی ایران را در صنعت پی وی سی با توجه به دارا بودن مواد اولیه در داخل، قوی توصیف کرد و گفت: در صورت رفع تحریم‌ها با توجه به این که واردات مواد اولیه نیز صورت خواهد گرفت، پتروشیمی‌های داخلی برای رقابت، ناگزیر به عرضه بهترین مواد خود خواهند شد.

نصراللهی در همین ارتباط تصریح کرد که در حال حاضر مواد اولیه عرضه شده دارای گریدهای یکسانی نیستند و این به دلیل بسته بودن درهای واردات کشور است.

وی درباره واردات مصنوعات پی‌وی‌سی در دوران پساتحریم و امکان دامپینگ شرکت های خارجی توضییح داد: گرچه ابزراهای لازم برای کنترل واردات وجود دارد اما متاسفانه برخی با استفاده از لابی‌های قوی، قوانین را دور می‌زنند.

نصراللهی در پایان به نقش و حضور پررنگتر انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی‌وی‌سی در چنین نمایشگاه‌هایی تاکید کرد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد