ارسال پاسخ

۲۳ آذر ۱۳۹۹
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3260

pvc-asso.ir

رشد قابل توجه فروش پتروشیمی ها در بورس کالا/همه متغیرهای معاملاتی رشد کرد

بررسی معاملات بورس کالای ایران در 8 ماهه امسال بیانگر آمار مطلوب فروش شرکت های پتروشیمی است به طوری که تمام متغیرهای معاملاتی در این حوزه با افزایش قابل توجه مواجه شده است.

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی به نقل از نیپنا، از ابتدای فروردین تا پایان آبان ماه امسال در مجموع 3 میلیون و 520 هزار تن انواع محصولات پتروشیمی به ارزش 462 هزار میلیارد ریال در بورس کالا معامله شدکه حجم و ارزش معاملات به نسبت مدت مشابه سال گذشته با رشد 25 و 80 درصدی مواجه شده است؛ سهم این حجم معاملات پتروشیمی از کل معاملات بورس کالا در حجم 16 درصد و ارزش 27 درصد بوده است.

 

نگاهی دقیق تر به جدول معاملات بورس کالا نشان می دهد که از مجموع 3 میلیون و 520 هزارتن معامله صورت گرفته، 966هزار تن محصول به صورت سلف، 2هزار و 820 تن به شکل نسیه و دو میلیون و 551 هزار تن محصول به صورت نقدی در بورس کالا دادوستد شده است.

 

معاملات تالار پتروشیمی بورس کالا بر اساس اعلام بورس کالا در سه دسته بندی معاملات مواد پلیمری، شیمیایی و گازها و خوراک ها انجام می شود که در 8 ماهه امسال دو میلیون و 348هزار تن انواع مواد پلیمری، یک میلیون و 169هزار تن مواد شیمیایی و دوهزار و 480 تن گازها و خوراک ها مورد معامله قرار گرفته است. حجم و ارزش معاملات پلیمرها 18 و 49 درصد و حجم و ارزش معاملات مواد شیمیایی 41 و 68درصد رشد یافته است تا پتروشیمی ها در سال جاری معاملاتی پر رونق را در بورس کالا سپری کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تعرفه تبلیغات انجمن پی وی سی

اخبار مرتبط