ارسال پاسخ

۱۴ مرداد ۱۳۹۹
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2989

pvc-asso.ir

رشد 25 درصدی واردات پی‌وی‌سی قزاقستان

واردات پی‌وی‌سی قزاقستان در پنج ماه نخست سال جاری میلادی نسبت به دوره مشابه پارسال 25 درصد افزایش یافت.

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی به نقل از آی‌سی‌آی‌اس، موسسه ام‌آر‌سی دیتا اسکورپ اعلام کرد: واردات پلی‌ونیل کلراید (پی‌وی‌سی) غیرمخلوط قزاقستان در پنج ماه سال جاری میلادی به 24 هزار تن رسید.

 

تقاضای شرکت‌های داخلی قزاقستان برای محصول پلی‌ونیل کلراید (پی‌وی‌سی) در ماه مه امسال در پی فشار عوامل فصلی، افزایش یافت و واردات این محصول در ماه مه پلی‌ونیل کلراید (پی‌وی‌سی) غیرمخلوط به پنج هزار و 400 تن رسید، در حالی که این رقم در ماه پیش از آن (آوریل) 4 هزار و 200 تن بود.

 

مجموع واردات رزین قزاقستان در پنج ماه نخست سال جاری میلادی به 24 هزار تن رسد، در حالی که این رقم در مدت مشابه پارسال 19 هزار و 300 تن بود، ان افزایش در پی افزایش صادرات دوباره محصول رزین به روسیه رخ داده است.

 

بر اساس این گزارش ، تولیدکنندگان چینی با سهم 94 درصدی از بازار داخلی قزاقستان در دوره مورد بررسی از تامین‌کنندگان اصلی محصول پی‌وی‌سی قزاقستان بوده‌اند.

 

در دوره مورد بررسی، روسیه دومین تامین‌کننده محصول پی‌وی‌سی قزاقستان بود،عرضه رزین روسیه به قزاقستان در پنج ماه نخست سال جاری میلادی به 3 هزار و 900 تن رسید.

 

موسسه ام‌آرسی از شریکان موسسه آی‌سی‌آی‌اس است که در زمینه انتشار خبرهای پلیمری و گزارش‌های قیمتی از روسیه، اوکراین، بلاروسی، ازبکستان و قزاقستان فعالیت مي‌کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد