ارسال پاسخ

سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۵
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n295

pvc-asso.ir

نمایشگاه ساختمان 8/ تنوع در محصولات نمایشگاه خوب؛ استقبال کم

کوچکتر شدن بازار و کم شدن رقبا به دلیل رکود، از دلایل استقال کم بازدیدکنندگان در این دوره از نمایشگاه صنعت ساختمان است.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی و سی، سحرناز مدیرعامل شرکت دارا  کار با بیان اینکه شاخص توسعه در هرکشوری ساخت و ساز است از دوعامل برای رونق ساخت وساز و درنتیجه خروج اقتصاد از رکود نام برد.

وی در همین ارتباط کمک دولت برای ایجاد بسترهای لازم برای صنعت ساختمان و تلاش تولیدکنندگان برای افزایش کیفیت محصولات خود و گرفتن سهم بیشتری از بازار را دوعامل مهم برای رونق ساختمان دانست.

این تولیدکننده اواسط سال 96 را چشم اندازی برای خروج اقتصاد از رکود دانست و عنوان کرد: در کوتاه مدت اتفاق جدیدی برای اقتصاد کشور رخ نمی دهد.

سحرناز استراتژی شرکت خود را برای حضور در بازار را ایجاد تمایز و افزایش خدمات عنوان کرد و افزود: در بازاری که از لحاظ محصولات فیزیکی تمایز خاصی وجود ندارد ایجاد تمایز فیزیکی و کیفیت، در رونق کسب و کار موثر است. تمایز در کیفیت و ارائه خدمات توسعه مانند طراحی  و یا توجه به نیاز مشتری، خلاقیت در شیوه های بازاریابی و آگاهی دادن به بازار، مسائلی است که استراتژی شرکت  ما را تشکیل می دهد.

سحرناز در خصوص ارائه محصولات جدید در نمایشگاه امسال گفت: ما در اتصالات دو محصول جدید ارائه کردیم ولی بعضی از محصولات دیگر که واحد آر ان دی ما به مرحله پیش تولید رسانده است را در نمایشگاه های بعدی عرضه می کنیم.

او در پایان فضای نمایشگاه را از نظر تنوع محصولات مثبت ارزیابی کرد و از تلاش تمام قد تولیدکنندگان برای ارائه محصولات خود تقدیر کرد.

سحرناز کوچکتر شدن بازار و کم شدن رقبا به دلیل رکود را دلیل استقال کم بازدیدکنندگان از نمایشگاه عنوان کرد و از مشکلات عدیده برای تهیه مواداولیه را نیز از عوامل ایجاد تورم در همین بازار کوچک دانست.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد