ارسال پاسخ

۲۸ تير ۱۳۹۹
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2942

pvc-asso.ir

ترکیبات مبتنی بر آکریلیک مناسب برای شرایط آب و هوایی سخت

این ترکیبات مجموعه ی خاصی از ویژگی های منحصر به فرد را که برای کاربردهای زیبایی شناسی مورد نیاز است ایجاد می کند. این ترکیبات جدید مقاومت به ضربه مشابه یا...

واحد کارشناسی فنی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی:

 

شرکت تولید کننده مواد Teknor Apex،ترکیبات بر پایه آکریلیک را برای شرایط هوازدگی سخت ارائه داده است که معمولا برای لایه های بیرونی تیره در بخش های خارجی محصولات pvc استفاده می شود. این محصول تحت نام تجاری Weatherguard به فروش می رسد.

 

 در بیانه ای مدیران شرکت Apex اعلام کردند که این محصول به هدف پروفیل های درب و پنجره و مصارف مشابه مورد استفاده قرار می گیرد. این مواد عملکرد عالی در برابر هوازدگی تسریع شده همچنین مقاومت بالا در برابر نوعی از هوازدگی که ناشی از رطوبت زیاد و تغییرات سریع دمایی در محصولات با رنگ های تیره است، ارائه می دهد.

 

مدیر صنعت ساخت و ساز وینیل گفت که این ترکیبات مجموعه ی خاصی از ویژگی های منحصر به فرد را که برای کاربردهای زیبایی شناسی مورد نیاز است ایجاد می کند. این ترکیبات جدید مقاومت به ضربه مشابه یا بهبود یافته در مقایسه با آکریلیک هایی که به طور رایج در کاربردهای capstock (پروفیل هایی با لایه خارجی تیره) استفاده می شوند، ارائه می دهند.

 

  Teknor همچنین می تواند تکنولوژی پایه خود را برای دستیابی به اهداف خاصی مانند براقیت اصلاح کند. Teknor ترکیباتی را براساس pvc سخت و انعطاف پذیر، الاستومرهای گرما نرم و نایلون ها همچنین مواد شیمیایی مخصوص و شیلنگ های باغبانی تولید می کند. این شرکت در 13 کارخانه در سراسر جهان در ایالت متحده، بلژیک، آلمان، چین و سنگاپور فعالیت می کند و سالانه بیش از 1 میلیارد دلار فروش دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد