ارسال پاسخ

۱۹ خرداد ۱۳۹۹
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2834

pvc-asso.ir

واریز تسهیلات کرونا به کارفرماها از شنبه آغاز می‌شود

معاون وزیر کار گفت: تاکنون ۱۲۶ هزار بنگاه مشمول دریافت تسهیلات کرونا شناخته شده اند که تا به این لحظه ۷۵ هزار پرونده در بانک‌ها تشکیل و واجدین از شنبه برای دریافت به شعب بانک‌ها مراجعه کنند.

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی به نقل از مهر، عیسی منصوری امروز در نشست خبری اظهار داشت: برای مقابله با تأثیرات شیوع ویروس کرونا بر اقتصاد و بنگاه‌های کشور، مقرر شد از سوی ۲۰ بانک مبلغ ۴۹ هزار میلیارد تومان تسهیلات با سود ۱۲ درصد اعطا شود که تاکنون مکانیزم عملی ۴۴ هزار میلیارد تومان این رقم طی شده است.

 

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: میزان تسهیلات به ازای هر فرد کارکن برای بنگاه‌های شدیداً آسیب‌دیده ۱۲ میلیون تومان است. بنگاه‌هایی که بالاجبار تعطیل شدند به ازای هر کارکن ۱۶ میلیون تومان می‌گیرند و رانندگان مسافری (درون‌شهری و برون‌شهری) خویش‌فرما نیز مشمول وام ۶ میلیون تومانی شده‌اند.

 

وی ادامه داد: در حال حاضر با ۱۴ رسته اصلی و ۵۵۰ زیررسته مواجه هستیم که یک میلیون و ۲۰۰ هزار بنگاه می‌شوند.

منصوری گفت: تاکنون ۲۲۸ هزار بنگاه در سامانه کارا ثبت نام و ۱۲۶ هزار بنگاه واجد شرایط بوده‌اند که ۲۳۸ هزار نفر اشتغال مشمول حمایت شده‌اند و حدود ۷۵ هزار پرونده در بانک‌های ۲۰ گانه تشکیل شده است. از روز شنبه افراد متقاضی ثبت نام شده که پرونده‌شان به بانک ارسال شده به شعب منتخب خود مراجعه و تسهیلات را دریافت خواهند کرد.

 

وی افزود: با رایزنی‌های انجام شده در اخذ ضمانت آسان گرفتیم. برای وام زیر ۱۶ میلیون تومان فقط سفته یا چک، بین ۱۶ تا ۴۸ میلیون سفته با یک ضامن، تا ۱۶۰ میلیون سفته با دو ضامن، ۱۶۰ تا ۲۰۰ میلیون سفته با سه ضامن و بالای ۲۰۰ میلیون سفته و ضامن با بانک است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد