ارسال پاسخ

۲۳ فروردین ۱۳۹۹
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2689

pvc-asso.ir

اندازه گیری فتالات در نرم کننده ها

این روش به عنوان یک ابزار کنترل کیفیت این امکان را فراهم می آورد که پردازنده بتواند به سرعت تشخیص دهد که آیا یک نمونه حاوی اورتوفتالات است یا خیر؟

سرویس ترجمه انجمن لوله و اتصالات پی وی سی: Actus Analytical یک روش FTIR برای غربالگری نمونه های پلیمری و شناسایی میزان نرم کننده اورتو فتالات به میزان 0.1%(1000ppm) ایجاد کرده است. این روش به عنوان یک ابزار کنترل کیفیت این امکان را فراهم می آورد که پردازنده بتواند به سرعت تشخیص دهد که آیا یک نمونه حاوی اورتوفتالات است یا خیر.


به گفته ی این شرکت، FTIR برای این نوع کنترل کیفیت مناسب است، زیرا این تست ساده، ارزان و غیر مخرب است و نتایج فوری ارائه می دهد. علاوه بر این، این مدل شیمی آماری امکان استفاده از آن توسط پرسنل غیر فنی را می دهد. این تکنیک  با استفاده از Agilent 4500 FTIR توسعه داده شد که به دلیل قدرت و کالیبراسیون دائمی ثبت شده برای این کار بسیار مناسب است.


همچنین این شرکت با استفاده از تکنولوژی  XRF   (طیف سنجی فلورسانس  پرتو ایکس) می تواند  فلزات سنگین  از جمله Pb، As، Sb، Cd، Cr  و Br را در بازدارنده های شعله ممنوع شده، ردیابی و اندازه گیری کند. XRF همچنین می تواند برای سرعت بخشیدن به تست FTIR در اندازه گیری اورتو فتالات ها، با تشخیص PVCاز طریق تست تشخیص محتوای کلر، استفاده شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد