ارسال پاسخ

۶ مهر ۱۳۹۸
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2441

pvc-asso.ir

افزایش تنوع محصولات در صنایع پایین‌دستی پتروشیمی

مدیر طرح‌های شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: زمینه متنوع کردن محصولات پتروشیمی در بخش پایین‌دست افزایش یافته است.

 علی‌محمد بساق‌زاده، مدیر طرح‌های شرکت ملی صنایع پتروشیمی در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه ایران‌پلاست گفت: سازندگان داخلی تجهیزات و ماشین‌آلات در این نمایشگاه دستاوردهای بسیار خوبی را ارائه کردند و در این شرایط می‌توانند شتاب بیشتری به توسعه صنعت بدهند.

 

وی با اشاره به بازدید هیات‌هایی از کشورهای همسایه به‌ویژه عراق، ترکمنستان و افغانستان از نمایشگاه ایران‌پلاست افزود: مذاکرات بسیار خوبی در زمینه صنایع پایین‌دست در این نمایشگاه انجام شد. بساق‌زاده با بیان اینکه شرکت‌های تولیدکننده مواد پلیمری و کامپاندینگ پیشرفت‌های بسیار مطلوبی داشته‌اند، ادامه داد: زمینه متنوع کردن محصولات پتروشیمی در بخش پایین‌دست بسیار افزایش یافته است. مدیر طرح‌های شرکت ملی صنایع پتروشیمی تصریح کرد: با توجه به توانمندی شرکت‌های داخلی باید دولت حمایت‌های بیشتری از تولیدکنندگان داخلی داشته باشد و واردات محصولاتی که مشابه آن در کشور وجود دارد، کنترل شود.

 

وی ادامه داد: امید است این نمایشگاه باعث رونق استفاده صنعتی از پلاستیک در همه ابعاد و تامین نیازهای کشور شود، چون هم هزینه را کاهش می‌دهد، هم کیفیت را بالا می‌برد، همچنین وزن تجهیزاتی که با آلیاژ و فلزات ساخته می‌شد را کاهش می‌دهد. عضو هیات‌مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی تصریح کرد: شرکت‌های کامپاندینگ یکی از موضوعات دانش‌بنیان است که خیلی خوب در این زمینه کار کردند و دانش‌بنیان‌ها موثر در صنعت هستند و بسیار خوب اطلاعات را تبادل می‌کنند.

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد