ارسال پاسخ

۵ شهریور ۱۳۹۸
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2393

pvc-asso.ir

رونق تولید با فروش اعتباری محصولات مورد نیاز صنایع تکمیلی پتروشیمی

مجتمع‌های پتروشیمی با هدف حمایت از ساخت داخل و تامین خوراک مورد نیاز صنایع تکمیلی، آماده فروش اعتباری محصولات خود هستند.

 با هدف رونق بیشتر بازار و نیز حمایت از تولید داخل، به‌زودی فروش اعتباری محصولات مجتمع‌های پتروشیمی در راستای تامین نیازهای صنایع تکمیلی محقق خواهد شد و پتروشیمی‌ها آماده فروش اعتباری محصولات خود هستند.

 

مرضیه طهماسبی، به مذاکرات مهم و اثر بخش با تشکل‌ها، انجمن‌ها و نمایندگان صنایع تکمیلی پتروشیمی اشاره کرد و گفت: شرکت ملی صنایع پتروشیمی هماهنگی‌های لازم را با مجتمع‌های پتروشیمی برای فروش اعتباری محصولات آغاز کرده است و خوشبختانه پتروشیمی شهید تندگویان به‌عنوان تامین‌کننده PET اقدام‌های مهمی را برای تسهیل خرید صنایع تکمیلی انجام داده است. وی افزود: رونق تولید و کاهش خام‌فروشی به‌عنوان یک راهبرد مهم در دستور کار فعالیت دفتر توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی قرار دارد و تلاش داریم تا با همکاری ستاد تنظیم بازار و همچنین بورس‌کالای ایران نیازهای تولید‌کنندگان داخلی را تامین کنیم. همچنین با توجه به ثبات نسبی بازار و اهتمام شرکت‌های پتروشیمی به عقد قراردادهای بلندمدت، شرایط لازم برای عقد قراردادهای بلندمدت کشف پرمیوم در بورس‌کالا برای بسیاری از محصولات پتروشیمی مهیا شده است. وی ادامه داد: با توجه به کاهش فروش برخی محصولات پتروشیمی در بورس‌کالا، نسبت به کاهش کف عرضه‌ها اقدام شده است و در صورت تداوم آن، کف عرضه فصل پاییز نیز کاهشی خواهد بود.

 

منبع: نیپنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد