ارسال پاسخ

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2219

pvc-asso.ir

جلسه هم اندیشی شرکت های عضو وندورلیست آب و خاک برگزار شد

نشست هم اندیشی شرکت های عضو وندورلیست آب و خاک با حضور اعضا، 2 اردیبهشت 1398 در دفتر انجمن لوله و اتصالات پی وی سی برگزار شد.

بر اساس این گزارش این جلسه با توجه به فعالیت های انجمن در توسعه بازار بخش کشاورزی و شروع تغییر رویکرد این بخش از مصرف به کاربرد لوله و اتصالات PVC، با هدف استخراج بهترین راهکار جهت منتفع شدن تولیدکنندگان لوله و اتصالات U-PVC برگزار شد.


فرزانه خرمیان دبیر انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی در ابتدا گزارشی از برگزاری دوره های آموزشی در بخس کشاورزی را ارائه داد.


همچنین عباسعلی متوسلیان رئیس هیئت مدیر انجمن با زمانبر عنوان کردن کار آموزش و تغییر فرهنگ، گفت: انجمن تلاش دارد تا در بخش های مختلف هدف محصولات پی وی سی مانند ساختمان، کشاورزی، آب و فاضلاب حضور پیدا کند.


وی ادامه داد: اکنون فضا به گونه ای است که گاهی با حضور یک محصول بی کیفیت، تمام صنعت دچار صدمه می شود. نکته مهم برای جلوگیری از این خسران، پیشبرد کار و یک صدایی است.

 

به گفته متوسلیان معاونت آب و خاک، انجمن را به عنوان یک ضامن و هدایت کننده در حوزه کشاورزی برای محصولات پی وی سی، پذیرفته است.

 

مجید غیاثی مدیر عامل وینو پلاستیک در سخنانی بخش جهاد کشاورزی را یک بازار بالقوه دانست و گفت: این در حالی است که تا پیش از این، لوله و اتصالات پی وی سی از این بازار سهمی نداشت؛ در نهایت پس از شناخت این محصول مسئولان از آن استقبال و درخواست رتبه بندی محصولات را داشتند. 


به گفته این تولیدکننده یکی از وظایف انجمن تسهیل زمینه ورود شرکت های توانمند به بخش بازار کشاورزی است که انجمن در چند سال اخیر به صورت جدی در این بخش فعالیت دارد.


وی بخش کشاورزی را بازار گسترده ای برای تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی عنوان کرد و گفت: هدف از برگزاری این جلسه ورود شرکت های توانمد و قوی در این بخش است. در این حوزه تولیدکننده باید در موارد زیادی مانند وصول مطالبات سعه صدر داشته باشد.  

 

مشعوفی عضو هیئت مدیره شرکت شیراز پلاستیک نیز در این نشست ضمن تقدیر از تلاش‌ های انجمن، اذعان کرد: حفظ بازار کشاورزی اهمیت بسیار زیادی دارد و برای این موضوع نیز باید ورود متقلبان نفوذی به این بازار مسدود شود؛ با این روش می توان در طولانی مدت به نتیجه مطلوب دست یافت.

 

نامی عضو هیئت مدیره پلیمر توس نیز بر حفظ کیفیت محصولات از سوی تولیدکنندگان تاکید کرد.


 وی گفت: یکی از دغدغه های مهم، موضوع کیفیت است گاهی این تصور وجود دارد که با کاهش کیفیت، فروش افزایش یابد و این در حالی است که مصرف کننده نهایی آشنایی کافی در این زمینه ندارد؛ از این روی برگزاری سمینارهای آموزشی با هدف معرفی ویژگی ها، استانداردها و کیفیت محصولات ضروری است.


محمد سلامتی مدیرعامل شرکت پلیمر توس با گسترده خواندن حوزه آب و خاک برای مصارف لوله و اتصالات پی وی سی، گفت: همه می توانند در این بازار سهیم شوند اما ضرورت دارد که تولیدکنندگان به اندازه توان خود در مناقصات شرکت کنند.


مهرزاد فاطمی نیا مدیر عامل شرکت آبان بسپار توسعه نیز پیشنهاد تعیین قیمت های پایه محصولات پی وی سی از سوی انجمن را ارائه داد. وی همچنین بر تعیین مبنایی برای کیفیت که از سوی تولیدکنندگان لازم الاجرا باشد و روی آن نظارت صورت گیرد، تاکید کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد