ارسال پاسخ

۵ مهر ۱۳۹۷
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1844

pvc-asso.ir

تولید اتصالات با 30 درصد ظرفیت/ در تعاونی اصفهان شفاف سازی کردیم

با خروج پتروشیمی ها از بورس کالا معاملات غیر شفاف و به دوره امضاهای طلایی عقب گرد می کنیم.

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی، محمد ترابی مدیرعامل شرکت ناردین پلیمر از کاهش تولید اتصالات این واحد تولیدی خبر داد و گفت: اکنون ما تنها با 30 درصد ظرفیت، اتصالات تولید می کنیم.


به گفته این تولید کننده به دلیل مشکل مواد اولیه و تورم، بسیاری از واحدهای تولیدی در اضفهان تعطیل شده اند.


ترابی درباره چگونگی تامین گرید PVC-S57 توضیح داد: ما به جای این گرید از PVC-S60 استفاده کرده که آن را نیز از بازار آزاد با 19 هزار تومان تهیه می کنیم. البته در بخش لوله نیز PVC-S65 را هم از بازار آزاد با 15500 تومان تهیه می کنیم.


وی درباره میزان مواد دریافتی با کد بهین یاب گفت: 200 تن تقضا داشتیم که تنها 20 تن دریافت کردیم.


مدیر عامل شرکت ناردین پلیمر درباره گران شدن قیمت پی وی سی نسبت به پلی اتیلن گفت: در این شرایط مزیت اقتصادی لوله و اتصالات پی وی سی در حال نابود شدن است و متهم این کار شرکت های پتروشیمی هستند که باید به جای برداشتن سقف، میزان عرضه را افزایش می دادند.


وی ادامه داد: قیمت پودر پی وی سی در دو روز گذشته 3 هزار تومان افزایش یافته این در حالی است که پتروشیمی ها دلار 3800 و 4 هزار تومانی دریافت کرده اما محصولات خود را با قیمت های بالا عرضه می کنند.


ترابی درباره احتمال خروج پتروشیمی ها از بورس کالا و تاثیر آن بر بازار گفت: تا زمانی که مواد اولیه در بورس کالا عرضه می شد شفافیتی وجود داشت اما با خروج از بورس کالا معاملات غیرشفاف خواهد شد و بار دیگر به سمت امضاهای طلایی عقب گرد می کنیم.


وی درباره آینده فعالیت تولیدی گفت: هر روز به سمت بحرانی تر شدن شرایط پیش می رویم و تولیدکننده در حال حاضر بسیار تحت فشار است. دلیل این که ما هنوز در حال فعالیت هستیم این است که تمام مواد دریافتی را در بخش تولید استفاده می کنیم.


وی درباره شفاف سازی در تعاونی های تامین مواد اولیه توضیح داد: این شفاف سازی در تعاونی اصفهان صورت گرفته است. بنده عضو هیئت مدیره این تعاونی هستم و میزان خرید اعضا در سال 1396 اعلام شده است.


ترابی همچنین گفت به دلیل کاهش ارزش پول ملی کشور، نیروهای اهل افغانستان شاغل در واحدهای تولیدی در حال ترک کار هستند.


اخبار شرکت ناردین پلیمر را می توانید اینجا مشاهده کنید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد