۲۹ فروردین ۱۳۹۷
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1491
pvc-asso.ir
دلایل عدم ماندگاري برندها در ايران + لینک دانلود فایل
معاونت پژوهشهاي زيربنايي و امور توليدي مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در مطالعه ای به بررسی دلایل عدم ماندگاری برندها در ایران پرداخت.
به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی، در فهرست این مطالعه سرفصل های زیر عنوان شده است:
- چکیده
- مقدمه
- دیدگاه های متعدد در خصوص مفهوم برند
- دلایل اهمیت برند
- برخی از عوامل موثر بر برندسازی موفق
- جایگاه برند در برخی از قوانین کشور
- نگاهی بر وضعیت موجود برخی از برندهای بنگاهی در ایران
- محدودیت های برندسازی و ثبات آن در ایران
- مطالعه تطبیقی و بررسی سیاست ها و اقدامات حمایتی سایر کشورها در برند سازی
- نتیجه گیری و پیشنهادها
برای دریافت فایل این پژوهش اینجا را کلیک کنید.
نظرات